Thierry Mugler Alien- любимият ми парфюм.

Новата ми "стара" страст, която някои хора определят като зимен парфюм, а аз съм луда по него целогодишно е  парфюмът Thierry Mugler Alien  .
Той определено е наистина доста странен пристрастяващ аромат, мога да твърдя също така, че съм имала и друг парфюм на марката  Mugler и искам да ви кажа,че тези парфюми имат  една специфична нотка, по която си приличат. Самият парфюм е наистина много разпознаваем и съм почти сигурна, че брандът е заложил същата нотка и във всички останали техни парфюми.

Както вече споменах много запомнящ се, много лесно разпознаваем аромат, който определено те кара да се чувстваш много свежо и някак си зарежда наистина много с положителна енергия. Определено на мен този аромат ми е много любим и с голямо желание си го използвам през всички сезони.
Парфюмът е със сладко -пикантен дървесен аромат и може би според мен има и някакви карамелени нотки и жасмин. Точно на тази дървесна нотка са заложили производителите и в останалия им асортимент от парфюми .
Ароматът  Thierry Mugler Alien дава усещане за свобода, комфорт, и съм сигурна, че би се харесал на повечето жени, защото е наистина много женствен и специален. Майка ми също е обсебена от него и от както си го е купила, определено забрави  за всички останали, които стоят на тоалетката и .


Парфюмът е много,много нежен ,но ми харесва факта, че производителите са се постарали да го направят толкова "наситен" и траен, понеже по мое мнение повечето нежни аромати са някак си не толкова издържливи, не толкова забелязващи се от околните ..
Определено това не важи за Thierry Mugler Alien , както споменах той приспада и в двете крайности - толкова е нежен и в същото време толкова силен, и веднъж усетен остава в съзнанието доста дълго време.
Има много добра трайност. С няколко впръсквания сутрин се усеща целия ден .
Другото страхотно нещо, по което съм обсебена е опаковката на парфюма ...
Тя наподобява някакъв скъпоценен лилав камък, изобщо изключителна стилна стъклена опаковка,  перфектна изработка и усещане за лукс.



Коментари

Популярни публикации