Vichy Dermablend- най- добрата фиксираща пудра за лице.

Здравейте сладури :) !
И преди съм ви говорила за това колко много напоследък съм се пристрастила към прозрачната пудра, която в допир с кожата се неутрализира и по този начин пасва на всеки тип и цвят на кожата. Наистина не си спомням от колко време не съм използвала  от обикновената компактна пудра с  цвят, но буквално се "преродих" с тази.
Днешният продукт, който реших да ви представя е прахообразната фиксираща пудра на Vichy Dermablend. 
Попаднах на тази пудра съвсем случайно чрез приятелка. Тя си я беше купила и в същия период, когато тя беше в процес на тестване, заедно бяхме на екскурзия. Тя ми предложи да я използвам и аз, за да преценя ако ми харесва да си я купя и аз, понеже знае за моята страст напоследък към този тип продукти. 
Доста често ми се случва, когато за първи път използвам нещо  и ако ми хареса от първия път, то наистина си остава перфектен продукт. Както и обратното, когато тествам нещо и не ми допадне от първия път, рядко се случва след многобройни опити да го заобичам... 
За тази пудра на Vichy мога да кажа, че я заобичах от първият път. 
Страшно много ми харесва, когато една пудра прави кожата нежна, матирана, дава и вид на свежест и кожата сияе. Това е и причината да съм критична към повечето подобни продукти, които буквално бетонират кожата в лошия смисъл на думата.
Трябва да ви призная, че тази пудра заобичах толкова много, защото преди всичко е много лека. От известно време се стремя да използвам минимално количество фон дьо тен, но за сметка на това без коректор не излизам. За мен една пудра е хубава, когато запълни фините линии под очите и не позволява на коректора да се напъха в тях. Идеята тук е да го запечата, защото това на мен ми е най- важно. Този продукт се справя максимално добре! Не утежнява зоната около очите, и сякаш с финес просто запечатва всичко. Използвам я и когато искам просто да матирам кожата си в "Т-зоната", за да намаля омазняването. Тук отново търся максимално естествено изглеждаща кожа. Тя отново се справя и с това без грешка. Уникална е, наистина :). 
Напоследък много често я използвам и за така популярната техника "бейкинг", която има за цел да придаде  озарен вид на кожата. След като си сложа коректор, нанасям с  подходяща за тази зона четка малко от пудрата като целта е зоната да побелее. След това оправям останалата част от грима си докато пудрата стои на кожата ми. После с резки движения с чиста четка премахвам останалото на повърхността количество пудра, а ефектът който се получава е уникален. С една дума кожата "свети". Същото правя и когато искам да озаря някоя друга част от лицето ми. 
Разкошна е пудрата. Издържа много време, не се трие, въобще не знам какво повече хубаво мога да кажа :). Нямам никакви забележки към нея и силно ви я препоръчвам да я тествате :) !
Изключително ме радва и фактът, че е много икономична. Нужно е малко количество от пудрата за да се покрият всички нужди. Нанася се лесно. 
Получава 10 точки от десетобалната система и това е !

Коментари

Популярни публикации