BATISTE Hint of Colour - сух шампоан

Здравейте приятели :) !
Днес реших да поговоря и да разкажа за един продукт, който напоследък се превърна в мой любимец.
На вашето внимание -  Batiste Hint of Colour сух шампоан за кафяви и тъмни нюанси на косата  . 
Това е продуктът, без който в ежедневието си  в последно време не мога.
Доста често в забързаното ежедневие не можем да реагираме така както ние искаме, и сме принудени да прибягваме до улесняващи ни методи, начини и така нататък :)..
Такъв метод/начин за мен е използването на сух шампоан и не кой да е, а точно на Batiste. Пробвала съм различни други марки, но до сега така и не намерих добър заместител на точно този продукт. 
В този сух шампоан на Batiste  откривам точно това, което търся -  да не изсушава прекалено много скалпа, да не оставя супер много "прах", който в големи количества е много неприятен.
Също така много ми харесва това, че има различни разновидности, които могат да задоволят капризите на всяка жена относно аромат и тъмна и бяла пудра ( за блондинки и брюнетки).
Аз използвам най-често точно този, който е за брюнетки и ми допада както аромата, така и това, че не оставя почти никакви следи в корените.
Естествено, ако се прекали или се впръска прекалено  от близо си личи кафявата пудра, но аз лични винаги се стремя да съм прецизна, за да не се налага да си забавям рутината.
Ползвам шампоана най-често, когато ми се налага вече да измия косата си, но времето ме притиска (сутрин), и нямам достатъчно време за отделяне на сешоар, преса и така нататък. В тези сутрини просто го обожавам :).
В други случаи го използвам като допълнение към прическата, като ми дава лек обем и придава по-добър вид на вече оформена коса. Освежава много добре.
Определено си е нужен продукт. Поне при мен. Един флакон ми стига за по-малко от месец при един-два пъти използване в седмицата. Икономичен е, поне за мен.
Като цяло не е желателно да се ползва повече от 2 пъти в седмицата, за да се избегне пресушаване на скалпа и различни раздразнения (пърхот). 
Препоръчвам ви го, ако все още не сте го пробвали :) !


Коментари

Популярни публикации