Луксозна грижа за кожата на тялото от Bettina Barty

Здравейте приятели :) !
Днес съм тук за вас, с една много приятна находка, която не е непозната за мен, но не бях използвала от наистина много години. Ще поговоря както вече сте разбрали от заглавието за изключително богатото  и луксозно мляко за тяло от серията Red Line  на марката Bettina Barty.
Имаше период в живота ми,  в който бях меко казано обсебена от точно този душ гел и млякото/лосиона за тяло. Беше си едно дъъълго насищане, което в един момент ми втръсна след изхабени наистина много опаковки. Истината е обаче, че от този аромат много трудно може да се избяга завинаги, тъй като е изключително запомнящ се в съзнанието и докосващ всяка една част от тялото и сетивата.
Има наистина много богат, наситен и същевременно нежен и лек аромат, който наподобява скъп и луксозен парфюм. Нанесен на тялото остава следи и по дрехите, като те попиват буквално аромата и дори да не сте го използвали си го носите с вас. Определено в комбинация с душ гелът от серията правят брутална комбинация, която дава едно усещане за увереност и комфорт дори без да използвате парфюм. Наистина! 

Що се отнася до самия продукт, определено мнението ми е затвърдено както и за аромата му.
Много наситена и едновременно лека формула, която е много лесна за нанасяне и попива много бързо в кожата без да се нуждае от претъркване и безкрайни мазаници и губене на време хаха. Моментално се усеща комфорт в кожата, който се изявява в омекотяване до степен бебешка кожа (ако естествено имате нормална кожа без изявена силна дехидратация, защото в този случай е малко лек). Не мога да кажа, че хидратацията държи до следващото нанасяне, защото за мен това е малко невъзможно като идея, като се има в предвид, че попива по дрехи, напоява се в кожата.. Все пак тук говорим за лосион за тяло, с който да се поглезите, да си "наградите" сетивата, а не за продукт, който упорито се бори с атопична кожа или подобни проблеми. Все пак искам да отбележа, че ако имате нормална кожа и търсите нещо, с което да се поддържате това е продукт за вас и ви съветвам да пробвате, ако не него то някой друг продукт от останалите серии на марката или да ми препоръчате някой, който сте ползвали и сте доволни, тъй като не съм пробвала от всички серии, а само 2-3 плюс тази :).

Освен всичко друго няма как да отбележа и голямото количество, което за мен е много добра идея, освен когато не ми се наложи да пътувам и реша, че задължително трябва да е с мен хахах. Определено е много икономичен продукт, няма спор.
Опаковката е красива, стилна и изчистена, което прави използването още по - приятно.  Продуктите на Bettina Barty определено не са щадени от към количество, което лично на мен ми допада. Аз не обичам лосиони, които буквално използваш два пъти и вече са приключени.
Определено го препоръчвам приятели, ако си търсите нещо ново, пробвайте или ми препоръчайте вашия любим лосион, тъй като съм ценител хихи :) .

Коментари

Популярни публикации