VERSACE Crystal Noir парфюмна вода за жени

Здравейте приятели !
Доста отдавна не съм писала за впечатления от любими аромати напоследък.
Истината е, че имах насъбрани доста парфюми и реших, че към момента няма нужда да си купувам нови, при положение, че имам страхотни любимци, които си стоят "там отзад" и чакат да бъдат ползвани или подарени на някой. 
Една приятелка на една наша среща беше напръскана с някакъв уникален аромат, който трайно ми се запамети в съзнанието и след като разбрах, че една от любимите ми марки - VERSACE,  и не е никак нов, а аз така и не съм го имала до сега (какъв пропуск), нямаше как да не си го купя.
Парфюмът е просто великолепен. И като казвам великолепен наистина имам предвид нещо зашеметяващо, което със сигурност не е за всеки вкус, но ако харесвате нотките, които съдържа, то определено е подгласник на любимците ви, ако не и любимец.
VERSACE Crystal Noir  сладникаво- тежък, някои биха описали като зимен парфюм, но аз не веднъж съм казвала, че за мен няма летен и зимен аромат. Харесва ли ми - изпръсква се до последната капчица. 
Ароматът му наподобява нещо женствено, силно, но същевременно и много нежно. Има леки захаросани нотки, които долавям и разбира се накъде без сандаловото дърво, мускуса и портокал, без които  не  мога и не харесвам парфюм, в който няма поне една от тези нотки. 
В парфюма също така едни от главните нотки са джинджифилът и пиперът, които дават точно това пикантно усещане, което оставя специфична запомняща се следа.
Наистина не мога да ви опиша колко е траен и как дрехите, аксесоарите и въобще всичко по вас мирише на парфюма ви. 
Запомнящ е и определено е добра инвестиция.
Опаковката също е просто брутална. Типична за Versace Crystal, които наистина наподобяват един разкошен кристал, който освен че краси тоалетката ви, краси и самите вас, защото дава едно разкошно самочувствие и усещане, които са ключови компоненти за една жена да се чувства добре в кожата си.
Вие ползвали ли сте го, ще се радвам да ми напишете какви са вашите впечатления :)? 

Коментари

Популярни публикации