Nuxe Body хидратиращо мляко за тяло за суха кожа

 С идването на лятото започнах да си търся продукт за хидратация на тялото ми, който да бъде доста по - лек от тези, които използвах до сега, но и определено да дава достатъчно подхранване на и без това целогодишно сухата ми кожа.
Пробвах два, които не оправдаха очакванията ми, но какво да се прави като ме грабне някой аромат.... и купувам, какво да се прави, хахах.
Та смених няколко, и ми беше похвалено млякото за тяло на Nuxe Body , който си поръчах.
Винаги съм казвала колко много харесвам Nuxe  като марка. Имат супер широк асортимент от продукти, които пасват дори на най - капризната кожа и имат продукти за абсолютно всички възрасти. Ползвала съм както козметика за лице, така и продукти за тяло и никога не съм била разочарована.
Повечето от продуктите им са много лекички и приятни за нанасяне независимо дали говорим за лице или тяло.
Специално това хидратиращо мляко за тяло се оказа отново "топ" продукт в моята грижа за тялото ми. Ползвала съм душ гела от тази серия и бях впечатлена.
Същото се случи и с млякото зя тяло.
Много мек, нежен и лек продукт, който обаче има уникална формула, която просто кара кожата да се чувства прекрасно и и дава нужната хидратация без да я отежнява излишно и да ни кара да се порим и изнервяме във вече изобилието от жега.
Ароматът на това мляко за тяло ми е толкова любим, почти  колкото и самия продукт :).
Много нежен, лек... При използване те принася буквално на плажа и специално при ме чувството е, че всеки момент съм се прибрала от плажа, изкъпала съм се, и съм се намазала с този продукт, който дава перфектното усещане за свежест и лекота.
Разкошен е този хидратиращ лосион.
Другото много хубаво нещо е, че млякото има много удобна помпичка, която и има режим заключване, който е много полезен при пътуване, за да не се натисне и разлее при пътуване.
Доста е икономичен, защото покрива доста добре.

Коментари

Популярни публикации