Paco Rabanne Olympéa

Както вече споменах определено ще има няколко последователни поста, които са посветени на любимите ми парфюми напоследък.
Споменах ви, че напоследък съм обсебена от точно тази категория в козметиката ми и ми се иска да пробвам нови и нови за мен аромати.
както вече сте прочели от заглавието днес ще си говорим за парфюмът на Paco Rabanne Olympea , който е просто уникален.
Не е нов парфюм, и отново се беше превърнал в доста масово използван, в което няма нищо лошо, но ми е малко банално, когато излезе нов аромат на пазара и всеки започне да се облива с него. Това е и причината да изчаквам с покупката си на даден продукт, за да мога да му се насладя както трябва. 
Така и направих с този. Мина доста време, когато реших най- накрая да си го купя и да му се нарадвам максимално.
Отново много сладникав аромат, който няма как да бъде сбъркан. Със сигурност напръскани с него няма как да не получите комплимент, ако не заради аромата му (не всеки обича сладникавите) , то заради силата и трайността му.
Един от най - силните и трайни парфюми, които съм ползвала. Напръскани сутринта ще си носите аромата до вечерта без проблем, независимо от това колко се потите, колко работите и така нататък. Тестван е - гаранция , хахахах!
Имало е случаи, в които съм била облечена с дадено яке и след това си го прибирам в гардероба. В следващото му изкарване от гардероба независимо след колко време, якето ухае толкова силно сякаш току що е напръскано. Сами си направете сметка.
Опаковката отново изглежда доста добре, стилна е и отново краси тоалетката ми. Обожавам такива парфюми,  в които освен прекрасен аромат е вложен и дтил при изграждането на опаковката. Друго си е.
Като цяло продуктът е доста икономичен, защото за да ухаете цял ден са ви нужни не повече от 3-4 пръскания, което си е за мен перфектно.



Коментари

Популярни публикации