GARNIER Botanic Therapy Cranberry шампоан за защита на боядисана коса

Здравейте :) !
Днес искам да ви разкажа за един от любимите ми шампоани за коса, който обожавам и е в съотношение цена - качество е просто безупречен.
GARNIER Botanic Therapy Cranberry шампоан за защита на боядисана коса е един от любимите ми продукти за коса, които използвам от доста години  и независимо какво си купувам и  с какви продукти експериментирам, винаги се връщам на него.
Както знаете моята коса е боядисана и аз се старая да се грижа максимално добре за нея, като подбирам продукти, които не просто пише на опаковката им че действат, а наистина работят за косата ми. Не обичам много да експериментирам точно с продукти за косата и общо взето сега като се замисля си имам няколко продукта на различни марки, които периодично сменям.
Дойде ред отново на любимеца ми на Garnier, който преоткривам всеки път наново.
Перфектен шампоан. Наистина ми се е доказал във времето.
Перфектно работи с боядисаната ми коса и благодарение на него косата ми запазва дълго време блясъка и цвета си като току що боядисана. Отделно шампоана съдържа доста масла, които подхранват и правят косата да изглежда много жива, мека, същевременно и здрава. Все неща, които държа шампоана ми да прави. 
Искам да ви споделя, че имам любими шампоани от много по - висок клас, нотози специално не им отстъпва по нищо, абсолютно по нищо.
Ароматът му ми е любим, и винаги когато използвам шампоана  си спомням за една прекрасна почивка, на която пробвах за пръв път и шампоана и балсама от серията. От тогава минаха 4 години. Сами си направете сметка колко ми е любим :).
Отскоро Garnier  промениха опаковките на доста техни продукти, включително и на моя любимец и имах пречувствието,че са размърдали и състава му, но се оказаха неверни пречувствия, всичко си е наред.
Определено бих го препоръчала. Страхотен бюджетен шампоан!

Коментари

Популярни публикации