Спирали, които тествах последните месеци - успешни попадения или не

През изминалия месец имах възможността да тествам две спирали, които като цяло не са нови на пазара, но аз съм от типа хора, които им харесва една или две определени спирали и не обичат да рискуват с други.
Благодарение на parfimo.bg  който е сайт за козметика и парфюми успях да тествам два нови за  мен продукта.
Обожавам спиралите и като се замисля това е продуктът в грима ми, без който не излизам (когато се гримирам разбира се). Обичам качествени и наистина спазващи обещанието си за обем, драма и т.н  продукти от този вид.


Първата спирала, която тествах беше Loreal Mega Volume Miss Manga
която обещава мега обем. Точно и по такъв тип спирали си падам и аз. Моите мигли са много къси и редки и единственото,което ме спасява са такъв тип спирали. Спиралата наистина прави страхотен обем, особено ако е наслоена два пъти, както обичам да правя ;)... Миглите стават наистина разкошни. Спиралата не се рони, не се размазва и това, което най - много ми харесва, че се сваля супер лесно. Не се налага да си протриваш очите, и едва тогава вече да нямаш грим  по очите.
Като цяло тази спирала се оказа определено попадение и бих купила отново. Хареса ми наистина много, а когато аз харесам спирала ползвам до втръсване, хаха.
Четката е типично за обем - широка в началото и към края се изтънява. Такъв тип четки са ми любими, защото достигат и до най - късите косъмчета на миглите, без да се налага да се омазвам.



Другата спирала, която успях да тествам е Revlon Dramatic Definition
Истината е, че точно за тази спирала залагах най - много. Преди време бях чела доста добри ревюта точно за нея,  и си казах окей, време и аз да я пробвам и да поправя може би грешката, че до сега не е била в колекцията ми.
Веднага щом я получих нямах търпение започнах да я тествам. Винаги ми се случва това, че когато една спирала е нова и прекалено течна сплъстява миглите и като цяло не ги прави красиви. Практиката ми в такива случаи е да оставя спирала 20 минути отворена и след това тя се изсъхва достатъчно,  и си проличава какъв е ефекта и. 
С тази спирала не се разбрахме много добре. Оказа се, че веднъж прави миглите ми хубави, друг път ги сплесква и направо се чудех дали ползвам една и съща спирала. Не можах да разбера на какво се дължи, но наистина имах големи надежди. Доста се и размазваше, не се ронеше, но това размазване мен лично ме влудява. Понякога я ползвам в комбинации с други спирали, защото искам да и дам още шанс но.. Четката и е много готина и се предполага, че точно този тип правят миглите разкошни. Ще продължа да тествам.


Коментари

Популярни публикации