Maybelline SuperStay Matte Ink дълготрайно матово течно червило

Здравейте приятели!
Както вече доста от вас са разбрали enzo.bg  стана notino.bg . Определено се е променил изгледът на сайта, заредили са още повече продукти, което е феноменално, защото наистина имам чувството, че никога няма да мога да разгледам абсолютно всички продукти. Точно затова този сайт е любимият ми, от който пазарувам постоянно, защото буквално има всичко.

Като блогъри, които работим с тях, имахме възможността да получим по една уникална кутия (много благодаря), в която имаше много хубави продукти, за които дори не знаех, че са на пазара. 
Ще ви разкажа за няколко от продуктите, които определено ме впечатлиха супер много, и няма как да не разберете за тях :) !
Продуктът, за който ще си поговорим днес е Maybelline SuperStay Matte Ink дълготрайно матово течно червило

Много, много отдавна не съм попадала на тооолкова дълготрайно червило, което наистина да искам да ви споделя. Буквално само в момента, в който видях, цвета на червилото испаднах в екстаз, защото е супер изкрящо розово, което е изцяло в мой стил.
Продуктът изглежда много добре, четката за нанасяне на червилото е с меко накрайниче, което е от любимите ми и позволява много прецизно нанасяне и очертаване на устните без да има нужда от молив.
Формулата на продукта е това, за което искам да разкажа най - много днес. Буквално това течно червило е "бетон" на устните. Нанесено веднъж, шанса да се махне лесно е нулев хахаха.

Направи ми впечатление първия път, когато го нанесох, че вечерях, пийвах, хапвах сладолед, хидратирах се с вода нон-стоп  и червилото не помръдна. Беше изумително,защото много отдавна не бях подала на такъв продукт. Дойде моментът и да го сваля от устните си, когато просто едва се справих и то само с мицеларна вода. Казвам само с мицеларна тъй като както знаете начинът, по който аз премахвам грима си е първо с някакъв измивен гел, след това минавам и с мицеларна вода. С измивен гел червилото не помръдна, буквално. Успях да го сваля само с мицеларната си вода, което за мен това означава истинско матово червило, хахах. 

Влюбена съм в това течно матово червило и определено съм решила да си закупя още няколко нюанса, които да са по- подходящи за ежедневието, тъй като колкото и да ми харесва това розово, определено не е червило подходящо за всякакъв случай.
Определено ви препоръчвам продукта, тъй като е невероятен :) !


Коментари

Популярни публикации