SpiriTime Flower Time стягащ лосион за тяло

    Този месец имах удоволствието да тествам уникален продукт за хидратация на тялото.
Нека да започна с това, че бях на море, и в комбинация с лошото слънце, целодневното стоене на плажа и морската вода, буквално пресушиха кожата ми. Не знам какво се случи и на какво се дължеше, но за пръв път ми се случва подобно нещо, като се има предвид, че използвах доста добра слънцезащита и т.н.
След като се върнах от почивката ми кожата ми буквално се сви започна да се лющи да става на петна. 

    Ако трябва да съм честна това, че приличах на петниста хиена ме притесняваше много малко, сравнение с това, че кожата ми беше зверски суха и дехидратирана.
Пробвах най - различни лосиони за тяло, кокосово и какаково масл по 3 пъти на ден, но без никакъв ефект.
    Сетих се за стягащия лосион на SpiriTime Flower Time , който получих като подарък и реших да го оставя за по - напред във времето, тъй като имах достатъчно отворени лосиони, но го отворих и използвах с надеждата, че ще ми действа добре.
Искам да ви кажа, че по мек и хидратиращ лосион за тяло до сега не бях ползвала! Кожата ми буквално омекна след първото нанасяне и това супер дърпане, опъване и дискомфорт изчезва на момента. 
    Останах изумена. Не бях чувала за марката SpiriTime Flower Time, но останах много очарована и с любопитство за тестване на други продукти.
    След като го пробвах и ми хареса толкова много реших да прочета малко повече за него и да разбера какво толкова в състава му действа толкова благоприятно. Останах изумена за пореден път, защото този лосион е букет от витамини:
  • - коензим Q10 – намалява стареенето на кожата и образуването на бръчки
  • - сквален – подобрява еластичността на кожата
  • - екстракт от лавандула – има омекотяващ и релаксиращ ефект
  • - екстракт от роза – регенерира и омекотява
  • - екстракт от жасмин – омекотява кожата
  • - екстракти от водорасли – подсилват, поддържат младежки вид на кожата
  • - масла от макадамия и жожоба – изглаждат и подхранват
  • - пантенол – регенерира и омекотява
  • - витамин E – има антиоксидантен ефект

  •    Сами виждате за какво става дума. И аз се чудех какво се случва и как дори масла не ми помагат, а този лосион действа безупречно. За пореден път се убеждавам, че комплекса от много добри съставки на едно място правят чудеса. Препоръчвам ви го горещо :) !

Коментари

Популярни публикации