Bioderma Hydrabio Sérum серум за лице за дехидратирана кожа

Здравейте приятели !:)
Напоследък с така драстичната смяна на времето кожата ми рязко се влоши и определено леките продукти, които си използвах за лятото вече не вършеха никаква работа.
По тази причина смених почти цялата си грижа за кожата на лицето и започнах да използвам една идея по - хидратиращи продукти и стъпки.
За един от продуктите искам да ви разкажа  днес, защото определено не съм вярвала, че ще работи толкова добре за моята кожа и то в комбинация и без комбинация  с други продукти.
Както вече сте разбрали от заглавието става дума за Bioderma Hydrabio Serum - серум за лице за дехидратирана кожа.

След доста упорито проучване и търсене на подходящ за моята кожа серум и препоръка от приятелка, която определено си разбира в тази област реших да го пробвам.
Аз съм на 23 години и определено исках серум, който да е дълбоко подхранващ, но не и за борба с бръчки, който така упорито се опитваха да ми пробутат в различни аптеки, но когато ми препоръчаха този веднага си го поръчах. 
Проблемът с моята кожа беше, че тя определено се дехидратира и на места имаше толкова сухи участъци, че чак се изплаших. Въпросните участъци щипеха и сърбяха, което означава, че просто кожата иска влага, подхранване и т.н.
По препоръка започнах да използвам серума под крема ми за лице, тоест на почистено лице нанасям серум и след това стандартния ми крем за лице. Точа отначало ме шокира и си помислих, че едва ли не ще пренаситя кожата си, ще си запуша порите и какво ли още не, но истината е далеч от тази моя версия.
Серумът е толкова лек и антикомедогенен, че буквално попива като водичка по кожата и в комбинация с крема ми правят чудеса. Истината е, че ми се струваше супер странно как  е възможно да не се утежнява кожата, но серума е толкова подхранващ и нежен, че дава на кожата само най - доброто. Нанася се много лесно и мигновено дава един пухкав и освежен вид на кожата. Bioderma определено са създали уникален  серум, който е подходящ за млади кожи, защото както споменах аз определено срещнах трудности с намирането на такъв на пазара поради многото серуми за борба с бръчките.
Освен всичко друго, този продукт има много нежен, лек и приятен аромат, към който съм пристрастена. Определено нанасянето му върху лицето  е много, много приятно.
Определено препоръчвам, ако си търсите нещо подобно.


Коментари

Популярни публикации