Victoria's Secret Coconut Passion спрей за тяло

Днес искам да си поговорим за един мой много,много, много любим продукт.
Продукт, който изхабявам вече не знам коя опаковка и определено съм накарала много мои близки да си го закупят и заобичат както мен, тъй като действа наистина пристрастяващо.
На вашето внимание Victoria's Secret Coconut Passion спрей за тяло !
Макар, че производителите са нарекли този продукт спрей за тяло, според мен правилното определение трябва да бъде парфюмна вода. И като казвам това никак не преувеличавам, честно.

Това е продукт, който определено се конкурира с доста парфюми, които съм тествала през годините и са се оказали просто спрейчета, които след излизане от вкъщи вече остава само някакъв спомен за тях.
Този спрей е толкова траен хора, че определено когато реша да го нося не ползвам друг парфюм. Ползвам само спрея в комбинация с лосион от същата серия, за който също ще ви разкажа в друга статия.
Спреят на Victoria`s Secret e стандартен спрей за тяло с разликата, че определено опаковката му е доста изпипана и грабваща окото. Постарали са се и е изпипана така, че да изглежда малко или много стилно. Има инициалите на марката и някак си привлича силно окото.
Това са само плюсове към наистина съществената част, която е самия продукт в опаковката - спреят.
Супер наситен и траен аромат, който буквално с пет впръсквания по тялото се съревновава с обикновен парфюм.
Самата течност е много по - парфюмирана от стандартен спрей за тяло, и определено качеството е на много високо ниво. Остава траен аромат дори по дрехите, които са носени в същия ден и в комбинация с лосиона за тяло са брутални съюзници.
Ароматът, който аз ползвам е Coconut Passion и е уникално кокосово изкушение.
Супер сладникав, но в същото време и много изчистен и нежен. Подходящ е супер много за лятото и топлите дни. Аз лично го ползвам през всички сезони, понеже ми дава едно такова уютно и топло усещане и ми навява хубави спомени.
Количеството също не е за подценяване,защото е доста и стига за много време, тъй като благодарение на качеството не се налага да се къпем в спрей за тяло, а е достатъчно само да се напръскаме няколко пъти :) .



Коментари

Популярни публикации