Aussie Miracle Moist шампоан за суха и увредена коса

Здравейте!

В предната публикация ви говорих за триминутната маска на Aussie, която тествах този месец заедно с шампоан на същата марка, за който обещах да ви разкажа в отделна статия.
Днес ще си поговорим точно за него.
Защо избрах да си закупя за суха и изтощена коса? Защото ако сте чели блога ми знаете, че моята коса е суха попринцип, и в допълнение я боядисвам което е предпоставка за допълнително изтощаване, отделно си ползвам и термична обработка. 
В този случай предпочитам една идея по- интензивна грижа за косата ми, и по- добре както се казва да е по - силна, отколкото да не прави нищо.
Шампоанът мирише уникално, пени се доста добре без да е нужно да слагам супер много от продукта.  Това беше първото нещо, което ми направи впечатление.
Следващото, което ме впечатли дотолкова, че да искам да ви споделя за този продукт е това, че шампоанът изпълнява това, което всъщност обещава - грижа за изтощена, дехидратирана  и  суха коса.
След измиване с него косата се усеща супер мека, и имам чувството, че ако не сложа балсам или маска ще изглежда толкова добре, колкото и с тях. Това ме грабна най - много. До сега съм усещала това само с 1-2 продукта от тази категория, което е  постижение за мен.
Въпреки това, че усещам косата си добре обгрижена и без маска или балсам, няма да я оставя така, защото за мен е важна грижата, която своевременно смятам, че е превенцията против каквото и да било.
Радвам се, че имах възможността да тествам още един продукт на Aussie , и останах супер очарована. Сега съм си набелязала още няколко продукта на марка които ще поръчам от сайта на notino.bg , в който видях супер разнообразие на техните продукти, които не съм срещала в дрогериите ни и единствения друг начин да се сдобия с тях е, ако ги поръчам от чужбина.
Харесвам такива продукти, които дават допълнителна грижа, а не просто да измият косата ми.
Ще се радвам ако и вие ми препоръчате вашия любим продукт за коса, който буквално я съживява след някакъв срив.
Ще ви държа в течение, ако попадна на някакъв интересен продукт, който да ме впечатли. :)

Коментари

Популярни публикации