MIXA Pro-Tolerance лек хидратиращ крем за нетолерантна кожа

Здравейте приятели :) !
Днешния продукт,  за който ще ви разкажа е мое голямо откритие последния месец, което съвпадна точно с влошаването на времето и супер застудяването.
Вече сте видели в заглавието, че говорим за MIXA Pro-Tolerance лек хидратиращ крем за нетолерантна кожа, който открих съвсем случайно, когато си търсих поредната мицеларна вода :Д.
Дойде моментът, в който моят крем за лице беше на свършване и спешно ми трябваше нещо, което да го замени евентуално временно. Реших да пробвам точно този лек крем  на Mixa, защото си спомням, че някой ми го беше похвалил  и бях чела доста добри негови ревюта.
Оказа се, че този крем ще замести стария ми, та дори и ще го измести, защото съм влюбена в него.
Оказа се, че освен за лице, кремът е и за околочния контур, за който попринцип ползвам друг отделен продукт, защото е изключително суха и чувствителна. 
Този лек хидратиращ крем обаче се оказва, че е за чувствителна и нетолерантна кожа, което на прост език означава, че се грижи дори и за най - претенциозната кожа.
Като се замисля моята не е толкова нетолерантна, но има моменти, в които става супер суха и чувствителна на някои места, които буквално изсъхват, започват да парят и сърбят.
Такива места са около носа ми (около ноздрите), върха на скулите ми и върха на челото ми. 
Случайно или не,  точно тогава сухите участъци около носа ми се бяха появили и те изискваха доста по -добра грижа от останалата за цялото ми лице. 
Този крем, за чувствителна кожа се появи точно навреме и го заобичах супер много.
Нанася се много леко и нежно, попива мигновено и  много нежен и деликатен. Не се усеща никаква тежест върху лицето, и подхранва толкова добре кожата на лицето и около очите ми, че буквално ако вечерта е изглеждала изморена и утежнена по някакъв начин, след нанасяне вечерта, на сутринта изглежда супер свежа и възобновена.
Определено попаднах на уникален продукт, и Mixa затвърдиха така или иначе отличното мнение за марката им.
Вие ползвали ли сте този продукт и как се е отразил на вашата кожа? Ще се радвам ако ми оставите коментар :). До скоро !

Коментари

Популярни публикации