Vichy Liftactiv Fresh Shot антиоксидираща интензивна грижа против признаци на уморена кожа

Здравейте прекрасни хора :)!

Както ви казах в една от последните ми статии, този месец попаднах на много, много интересни продукти, които се превърнаха в трайни любимци за напред.
Продуктът, който ще ви представя днес е един много лек и допълнителен продукт към ежедневната ми рутина, която действа детоксикиращо, в напоследък натовареното ми ежедневие.
Представям ви Vichy Liftactiv Fresh Shot антиоксидираща интензивна грижа против признаци на уморена кожа
Това е продуктът, който открих в една статия, в която представиха тогава новия продукт на Vichy, и много време се чудих дали да си закупя и да проверя дали е толкова добър колкото обясняваха в статията.
През последния месец ежедневието ми е изключително натоварено. Ставам почти всеки ден в 5 часа сутринта, имам доста стресов ден, и всичко това се отрази на кожата ми. Отделно това, когато времето стане студено, получавам едни чувствителни участъци около носа и на още няколко места по лицето, които се лющят, парят, сърбят и като цяло е много неприятно. Попаднах на нов крем за лице, който ми пасна идеално, но исках и още нещо, което в комбинация с крема да върне свежия и здрав вид на кожата ми и да я съживи.
Ясно ми е, че за кожата трябва да се грижим и вътрешно, като приемаме много вода, хубава храна и се наспиваме добре, но в моя случай попаднах не нещо, което буквално храни кожата отвън. Това е именно този продукт на Vichy.  Това е уникален еликсир или както обичам да казвам "фреш от портокал" за кожата. Супер лека консистенция, която използвам преди крема ми, и само с няколко капки успявам да подхраня цялото си лице. 
След известен период от използване определено видях и резултат. Кожата става някак си много по - еластична и жива. Лицето сияе и тенът на кожата се избистря. Забелязах, че пъпчиците се повлияват много добре от тази комбинация. 
Другото, което ми прави впечатление и се надява да не си внушавам, но сякаш стари белези от пъпчици и разни петънца избледняват. Говорих с позната фармацефтка, която ми разказа, че много хора търсят този серум точно с тази цел, защото им е препоръчан от други доволни клиенти.
Определено препоръчвам да пробвате, ако си търсите нещо подобно, или просто искате да поглезите кожата си :). Ще очаквам коментара ви. До скоро !



Коментари

Популярни публикации