Палитрата на Sleek - Bad Girl

   Преди месец разглеждах сайта на Ели от MakeUpButHow и си поръчах палитрара на Sleek - Bad Girl.Имах нужда от хубави ,наситени цветове ,които да използвам за вечерен грим.Хубавото в сайта е,че на доста продукти има направено видео от самата Ели ,на което подробно тя обяснява за продукта и показва  грим ,по време на който може да се видят как точно изглеждат цветовете.Една моя приятелка ,която има палитра от тази серия ми показа и нейната ,и когато докоснах цвета и го видях на живо как точно стои върху кожата си казах ,че трябва да я имам .:д
   Искам да поздравя Ели ,за перфектното обслужване.Палитрата  дойде на следващия ден след поръчката ми ,старателно опакована ,придружена с лист за информация за самия продукт.


  До сега съм експериментирала с доста от цветовете и съм впечатлена колко добре се нанасят и как лесно се преливат.Радвам се доста за тази покупка и със сигурност мога да кажа ,че съм "уцелила" с нея .Успях да си направя дори и дневен много приятен грим в лилаво.Обмислям да си поръчам и още една от палитрите ,за която се колебаех и предния път и мисля да пробвам и руж от същата серия.
 Определено ви препоръчвам ако си търсите качествени хубави сенки на достъпна цена ,да разгледате палитрите в сайта,а също така и него.Палитрата струва 23 лв. И по-надолу  можете да  видите от близко и как точно изглеждат самите сенки.
   Държа да отбележа .че никой не ми е плащал да правя реклама на продукта или сайта ,всичко се базира на изцяло мои впечатления от коректността и качеството .

Коментари

  1. Чудесна палитра. Моля те сложи си бутонче за Bloglovin или нещо подобно за да мога да те следя :))

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации