Любимият ми фон дьо тен към момента.

Здравейте:).
Доста време си търсех нов фон дьо тен, който да е със средно покритие и да е подходящ за по-топлите дни и също така да хидратира кожата ми.
Тествах наистина доста мостри на различни фон дьо тени, но никой от тях не беше моят. Оказа се доста трудоемко да намеря такъв,който същевременно да хидратира кожата на лицето ми, но и да бъде щадящ към нея и да не я омазнява излишно. Повечето от тези продукти, които тествах имаха добра покривност, но формулата им не беше никак добра.
Моята кожа е комбинирана, но държа фон дьо тенът да е с хидратиращо действие, понеже доста често продуктите от този тип изсушават кожата ми на определени места и именно за това ми е доста трудно да намеря моят продукт, който да пасне на кожата ми и предпочитанията. Реших да се спра на много позната моя марка, към която прибягвам доста често и имам най-малко разочарования-  Bourjois

Четох  доста добри мнения в различни блогове за фон дьо тена на  Bourjois Healthy mix , който има доста хидратираща формула и средна покривност. пробвала съм коректора от тази серия и останах доволна.
Цветът, който имам е  номер 56 Light Bronze, който за лятото ще ми пасне идеално..





Първото нещо, което ми направи впечатление беше  удобната помпичка, която улеснява използването му. Използвах го още същата вечер, когато го поръчах. Консистенцията  му е доста течна, което според мен се дължи на това, че формулата му е хидратираща. Нанася се лесно и с пръсти и четка. На мен ми е най-лесно да го използвам с намокрена гъбичка. Прелива се добре с кожата и не остава петна. Наистина хидратира кожата и я прави доста мека на допир, не създава излишен филм  и покритието е повече от добро (аз очаквах да е доста по-ниско) . С основа издържа наистинаааа много време, ако го комбинирам и с пудра още повече. Не ми излизат никакви обриви и пъпчици от него, което си е направо постижение!Стои много естествено на кожата и я озарява много приятно, но не я кара да лъщи.

Въобще съм на мнението, че определено това е моят фон дьо тен и ще ми бъде фаворит доста време напред.

Коментари

Популярни публикации