Кремообразна очна линия NYX GEL LINER AND SMUDGER

   Здравейте прекрасни .Днес ще си пооворим за един продукт ,който буквално "улесни живота ми " . :) Говорим за кремообразната гел очна линия на NYX.
   Това ,което ми е било винаги най-трудно и съм срещала безброй премеждия ,е как да избера правилната очна линия за мен и как да я поставя красиво :д .Може би вече 2-3 години се опитвам да намеря правилния продукт за мен ,с който ще си допаднем взаимно.Пробвала съм 
може би повечето видове очни линии ,но не бях пробвала този тип - гел очна линия.
   Сестра ми имаше тази очна линия на NYX и аз имах възможността да я пробвам и тествам преди да си я закупя ,за да видя дали ще ми допадне.Когато за първи път се опитах да я нанеса с четка ,останах очарована ,че това е именно моя метод за нанасяне на очна линия-изключително красиво и прецизно .За първи път успях да си направя  така красиво изглеждащото "котешко око" .
 


Самата очна линия е с кремообразна консистенция и позволява лесно да бъде нанесена .Има хубав плътен цвят ,който стои плътно на окото при наличието на база за сенки ,също така и без база . Оказа се и доста икономичен продукт .
   Трайността ,която има  бих определила като  доста добра.Пробвала съм я през деня ,когато съм на лекции , и се запазва в най-доброто си състояние около 4-5 часа ,след това започва леко да се размазва . Пробвала съм я също така и във вечерен грим като се има предвид ,че използвам и база за сенки,издържливостта и в перфектно състояние е около 6 часа .
   Останах много доволна от очната линия на NYX ,и когато я изхабя ще си я закупя отново ,защото открих ,че лично за мен това е най-добрия метод за нанасяне на очна линия ,а самият продукт е изключително добър и качествен за мен .
 
 Цена :19 ,95 лв.

Държа да отбележа ,че никой не ми е плащал за да пиша за продукта .Всичко е базирано на моето мнение .

Коментари

Популярни публикации