Avon Care Cocoa Butter -съживяващ хидратиращ крем за ръце с какаово масло и витамин E

   Здравейте :) .
В тази публикация ще обърна внимание на грижата за ръцете ми.От малка съм свикнала да нанасям крем за ръце поне един път на ден ,а в последните години това при мен се получи нещо като мания.Имам опаковка крем на нощното шкафче до леглото ми ,и също така  във всяка една чанта ,която имам .Винаги съм държала ръцете ми да изглеждат подхранени и да ги чувствам по същия начин.
   Днес продукта който ще обсъждам е крема на AVON от серията им Cocoa Butter -съживяващ хидратиращ крем за ръце с какаово масло и витамин E . Първото нещо ,което ми направи впечатление ,когато отворих крема ,беше ароматът му , който наподобява шоколадово десертче ,защото една от главните му съставки е какаото. Консистенцията му е малко по-течна от на повечето кремове ,които съм ползвала и бързо се абсорбира от кожата.Хидратацията бих определила като отлична .Ползвах крема зимата и се справяше перфектно дори в най-студените дни ,ползвам го и сега ,когато е доста топло и интересното е ,че не омазнява излично ръцете и не оставя мазен филм .Попива доста бързо и няма нужда от изчакване .Какаовото масло прави кожата на ръцете ми много мека и оставя  аромат на шоколад .Другото ,което мога да отбележа като плюс за крема е количеството ,в което идва и добрата цена.Продуктът е много икономичен ,понеже е нужно малко количество за употреба ,а опаковката е доста голяма .Моята опаковка ползвам от зимата и количеството което е останало е почти до средата .
   Истината е ,че на пазара в момента има много видове кремове за ръце ,които си заслужават ,но определено ще си купя нова опаковка точно от този ,защото е подходящ за всички сезони ,икономичен е и цената е перфектна.


Аз го поръчах от тук : http://www.enzo.bg/

Описание на продукта :
Крем за ръце с какаово масло, витамин Е и естествени масла, които осигуряват дълготрайна хидратация и успокоение дори за много суха кожа. Попива бързо благодарение на леката си формула. 

Снимката ,която съм приложила е свалена от интернет (http://www.enzo.bg/ ) .

Коментари

Популярни публикации