Calvin Klein IN2U

Здравейте прекрасни :)) .
   Днес темата ,за която ще поговорим е малко по-различна от скорошните .Днес искам да Ви представя един невероятен парфюм,който според мен би трябвало да се хареса на почти всички жени,а тези които са "маниачки " на тема парфюми трябва да притежават задължително :)) .Преди време бях попаднала на една мостричка,която беше именно на този аромат.Още когато я усетих бях влюбена в нея ,а когато се напръсках с нея разбрах,че това е моят парфюм.За жалост обаче ,изгубих мострата , която така упорито се бях заканила да покажа в най-близкия магазин и да си закупя този така харесван от мен парфюм. Последваха месеци буквално "в издирване" на парфюма ( Може би това беше първият път ,в който усетих колко пагубно е това да не можеш да помниш имена :д ... ). В един момент просто бях забравила за него ,когато бях в един магазин и усетих така запомнения,боготворян от мен аромат.Пред мен вървече жена ,която беше напръскана с него. Колкото и неудобна да беше ситуацията, аз отидох при нея с риск да ме вземе за малко луда и и казах : "Извинявайте много ,надявам се да не ме помислите за луда ,но наистина от месеци аз издирвам парфюма ,с който сте напръскана". След като двете започнахме да се смеем ,тя ми каза че това е именно Calvin Klein IN2U .Разтършувах в интернет и го открих и поръчах (излишно е да казвам с какво нетърпение го очаквах).

  Нека поговорим малко и за самия аромат. Лично според мен той е подходяш както за млади момичета ,така и за по-зрели дами. Ароматът е нежен ,(според мен)  като се има предвид ,че аз обичам по-тежки парфюми. Долавя се ванилия и някакъв цитрусов плод .Дълготраен е и прави впечатление на доста жени ,съдейки по въпроса "С какъв парфюм си напръскана? " .Точно за това ,според мен е подходящ и се харесва на жени от различна възраст .Ако искате да направите подарък на някоя жена ,според мен Calvin Klein IN2U  е доста добро решение и шанса да се хареса дори на капризна дама относно аромати ,е огромен .

  
 Аз си го поръчах от тук : http://www.enzo.bg/


  Малко повече за информация за парфюма и бранда :
Новият дамски аромат IN2U Calvin Klein се появява на пазара през 2007г. За кратко време става изключително популярен сред жените по целия свят. Може да се определи като изчистен цветен аромат с дървесна база.
Има неща, които свързват нежния свят на жените с този на мъжете. Calvin Klein IN2U е аромат, особено подходящ за дамите, които обичат да живеят спонтанно, да правят неща, които не са планирани, свобод
но да се радват на живота и на необичайните и радостни моменти, които той поднася.
Ароматът съчетава цитрусови нотки – бергамот и грейпфрут, с аромат на орхидея, захар, меки горски нюанси и ванилия.
Този коктейл прави Calvin Klein IN2U неповторимо ухание, което всяка жена трябва да притежава. Един от най-популярните дамски аромати се предлага във флакон с изчистен дизайн и нежни цветове.
    Можете ли да си представите как младо момче от Бруклин (Ню Йорк, САЩ) в началото на 40-те години на 20 век прави модни облекла за жени? Било му е много трудно да реализира своя гении. Това момче се казва Келвин Клайн и скоро получава степендия в Модния технологичен институт (FIT). По късно работи с Бари Шварц, с който създават марката "Келвин Клайн Инк.". Марката се превръща в експерт от световна класа във света на модата, козметиката и ароматите. Изчистените линии на "Келвин Клайн Инк." са известни при женското спортно облекло, мъжко бельо или дънки, които познава цял свят. От 1996 година "Келвин Клайн" предлага и парфюми "CK". Ориенталските аромати, в чиято основа са мускус и плодове от хвойна, са икона между парфюмите за мъже и жени. Келвин Клайн е най-младият дизайнер, получил наградата "Коти" (1973, 1974, 1975). През годините 1982, 1983, 1986 печели наградата "Council of Fashion Designers of America Award" за уникален и перфектен дизайн.

Коментари

Популярни публикации