Ревю на четката за коса - Dessata mini

    Здравейте :) .  Днес в тази статия ще Ви представя изключително сладката четка за коса Dessata mini ,която ми беше предоставена за тестване . 
Навсякъде се говори ,колко е вредно да решим косата си с четка  , а напоследък метода за разресване на коса с такъв тип четка стана изключително популярен .
Наистина не знам кое е правилно и кое не ,но това , че четката  Dessata  се сработва наистина много добре с косата ми , е просто факт .


Ще Ви изброя какво обещават за Dessata :

               1. Не наелектризирва косата .
               2. Не накъсва косата .
               3. Може да се използва както на суха коса ,както и на мокра .
               4.С Dessata  ще отглеждате страхотна коса.

Искам да Ви кажа,че всичко това се оказа напълно вярно . Аз винаги съм имала проблем с наелектризирането ,независимо дали използвам четка или гребен  и всички знаем колко е ужасно ,когато в тази ситуация косата започва да стърчи и като цяло....чувството е доста неприятна и не красиво :д . Четката Dessata  е произведена от специален гел ,който не създава статично електричество . .Колкото и да си сресвам косата ,и по какъвто и начин да го правя ,косата ми не се наелектризира .
Другото ,което мога да добавя е ,че наистина не накъсва косата  и определено сресва много,много добре. Понеже аз имам дълга и много гъста ,коса ,която колкото и да е вредно ,трябва да разресвам поне по 4 пъти на ден ,за да избегна така честото и заплитане ...С Dessata косата ми не се заплита и ,когато съм била топирана в корените със сресването се отплита много бързо и без трудност и късане на косата ,благодарение на "бодличките" и на три реда ,които "се промъкват" много добре между косата  . Другото,което мога да определя като голям плюс ,е това че четката е много компактна и удобна за  носене в дамската чанта . Моята е с "мини" размер  с капаче ,което   я прави още по-удобна , и е ежедневно в чантата ми .

Това,което мога да кажа за четката Dessata като заключение  e , че определено намирам огормна разлика между това,   да използвам нея или обикновена четка и гребен . Буквално съм се пристрастила към нея и мисля да си порчам и още една , в класическия и размер ,която да стои на тоалетката ми ,а малката ,която ползвам сега да ми стои в чантата.

Тя е доста добра инвестиция ,както и много добър подарък за приятелка. :)

Коментари

Популярни публикации