GARNIER - Micellar Cleansing Water



Здравейте прекрасни :) .
      Доста дълго време се опитвах да намеря аналог на мицеларната вода  Bioderma Sensibio ,  но попадах на продукти ,които нито бяха добри в свалянето на грима , нито бяха щедри към кожата ми ..Имаше  една мицеларна вода (за сега няма да споделя името и понеже подготвям пост, свързан с продуктите които не са ми харесали ) ,която се справяше с разгримирането ,но след използването и се появяваха минимум 2 пъпки на следващия ден.
     В един момент  започнах да срещам доста положителни отзиви относно GARNIER - Micellar Cleansing Water в клипове и публикации . Реших да си я закупя ,понеже цената и ми се стори доста добра, а този продукт го  имаше в доста публикации свързани с "Любими продукти " .Поръчах си я от този сайт   http://www.enzo.bg/  .
    Още същата вечер ,когато започнах да махам грима си забелязах ,че спиралата ми се маха доста лесно и водата изобщо не ми дразни на очите .Тествах я и с доста по-тежък вечерен грим , и останах повече от очарована и смаяна от факта ,че попадам на мицеларна вода ,която е толкова добра ,колкото и Bioderma Sensibio , само че разликата в цената е доста голяма .Водата не дразни по никакъв начин на очите ми (поне при мен )  ,защото доста пъти ми е попадала вътре в окото ,а не усетих абсолютно нищо, и също така няма аромат .Няколко пъти и майка ми имаше възможност да я изпробва ,за да проверя дали и тя е доволна от нея .След тестването от нея тя установи ,че това е най-добрия метод за премахване на грим ,който тя някога е срещала и още същия ден и тя си закупи бутилка.Единствено като минус ,за мицеларната вода с майка ми забелязахме  ,че е неикономична ,понеже когато я отворим и започнем да напояваме тампончето за дегримиране ,изпуска доста голямо количество  .Но все пак опаковката  е доста голяма и цената е добра .
   Определено GARNIER - Micellar Cleansing Water се оказа доста добро бюджетно попадение,което ще продължавам да си купувам :) .


 На опаковката пише :
   Мицеларна вода с един жест премахва грима, почиства и успокоява кожата на лицето.

Как работи: за първи път Garnier представя мицеларна  технология в почистващ продукт: вече няма нужда от търкане, защото формулата улавя грима и замърсяванията като магнит, оставяйки кожата идеално чиста. Успокояващата формула е подходяща за всеки тип кожа, дори и чувствителна.
Без парфюм.

Начин на употреба:
Нанесете върху лицето, очите и устните с памучен тампон, без да търкате.
Без изплакване.  

Състав: Aqua / Water, Hexylene Glycol, Glycerin, Disodium Cocamphodiacetate, Disodium EDTA, Poloxamer 184,  Polyaminopropyl Biguanide (B162919/4).

Коментари

Популярни публикации