L'Oréal Paris Elseve - олио за всички видове коса

   Здравейте :).Дойде ред да дам мнението си за продукт свързан с грижата за косата ми.
Моята коса е суха  и ако прекаля малко повече със топлинна обработка става пъти по-суха.Винаги съм гледала да я пазя и да полагам добри грижи за нея ,както и да избягвам преси и маши ,но имам чувството ,че дори да полагам огромни усилия тя да е здрава и красива има периоди ,в които е суха като "метла" без да и причинявам абсолютно нищо :(.. 
   Попаднах на един продукт за грижа за косата , който ми помага ,ако мога да се изразя така - да предотврати поне с 50% сухотата в косата ми.  L'Oréal Paris Elseve - олио за всички видове коса ,е олиото ,което ми помага да разресвам косата си по-лесно , да не се накъсва толкова много и да не нацъфтяват връхчетата ми .
  

 Как аз ползвам олиото  :След като си взема баня ,на подсушена с кърпа коса нанасям малко от олиото (аз слагам 2 капчици /2изстисквания ,но косата ми е на средна дължина ,ако Вашата е къса слагайте по-малко за да избегнете утежняване на косата и да предотвратите омазняване) първо върху връхчетата и постепенно по дължината на косата ми ,като изключим корените .След това разресвам и оставям косата си да изсъхне. Смея да твърдя ,че има наистина голяма разлика ,когато слагам от олиото на Elseve , и когато използвам старите си кристали за коса.
Ако се нанесе в нормално количество ,олиоото не утежнява по никакъв начин косата ,нито я омазнява ,но ако дори малко прекалите рискувате косата да Ви се "слепне" и на втория ден от измиването да бъде мазна ( това ми се случи няколко пъти) .
  Използвам продукта също така ,когато ще изправям или къдря косата си с преса ,като тогава нанасям отново същото количесто по същия начин.Забравих да спомена ,че олиото е подходящо и за всички видове коси ,което е още един плюс за него .


Поръчах си олиото от тук  :http://www.enzo.bg/

Малко информация за бранда  L'Oréal Paris :

 L´Oréal Paris е с голяма вероятност най известната френска и световна марка на козметика. Нейната история се пише от 1907, когато младият хемик Eugéne Schueller открива препарат за оцветяване на коса. Този продукт който отначало небил много интересен дава импулс за много други тестове в хиляди лаборатории които идват с подобрени и все нови продукти.  L´Oréal Paris разширява своите центрове из няколко световни големи градове. Днес може да си представиме под марката L´Oréal Paris кремове за тяло, продукти за коса, парфюми но също така и макиажи и други продукти.

Коментари

Популярни публикации