Моята колекция четки за грим на NYX

     Здравейте прекрасни :) .Днес в тази статия ,реших да Ви запозная малко по-отблизо с моята колекция от четки на NYX и как точно ги използвам аз ( някои по предназначение ,други не точно )   . Имам 7 четки , които обожавам и използвам наистина много . Повечето от тях използвам в ежедневната си грим рутина и вземам задължително с мен при пътуване. Четките за на доста приемливи цени ,като се има предвид качеството им .Те са със смесени косми -синтетични и естествени и изглеждат доста стилно и красиво .Изключително удобни са за работа ,и с лекота постигам всичко,което искам да направя в грима си . Определено са добра инвестиция ,понеже както казах, аз ползвам повечето от тях ежедневно ,което означава и че ги мия доста ,доста често ,а от тях са паднали не повече от няколко косъма .


Но нека да преминем към всяка една от тях :) :

1 .NYX BLUSH B 03  -  Това е една от най-използваните ми и любими четки.Ползвам я всеки ден за руж , също така често я ползвам и за контуриране с бронзираща пудра ,понеже четката е леко плоска и това позволява да се работи с нея и за по-прецизни неща.Случвало се е да нанасям и пудра с нея. :д ( както споменах това е може би най-използваната от мен четка ,която е "мултифункционална " ) . Направена е от синтетични и естествени косъмчета  , и е изключително подходяща за работа с прахообразни продукти . Четката изглежда много красиво и стилно както споменах ,и се много удобна за използване . От нея са паднали не повече от 2-3 косъма  имайки се предвид ,че  я мия много често и я ползвам около година и половина.




2.  NYX BLENDER EYE B 10 -  Тук става дума за още една много използвана от мен четка . Използвам я за преливане на сенки и като се има предвид ,че е малко по-голяма от четките ,които по принцип използвам за преливане , но върши наистина много добра работа . Използвам я също така и за контуриране на по-прецизни зони . Косъмчетата и са доста меки и гъвкави и позволяват да се работи с лекота .Определено това е четка,която си заслужава и лично мен ме впечатли .




3.NYX Eyeshadow Brush Eye B 29-  Това е третата четка,която влиза в графата "най-използвани" .Ползвам я ,когато си опушвам сенките.Мъничка е и позволява доста прецизно опушване . Също така я използвам ,когато нанасям цвят в сгъвката на окото  . С нея  се е случвало и да нанасям сенки на целия клепач на окото . Косъмчетата на четката са смесени (синтетичен и естествен косъм) и са много меки и гъвкави ,което  улеснява целия процес на гримиране .

.



4 .NYX SHADOW 1 B 13-  Тази четка използвам ,когато нанасям един цвят сенки по целия клепач или когато ми се налага да сопълвам  различен цвят към грима .И тя също е със смесени косъмчета. С нея се работи изключително лесно ,удобна е .
.



5. NYX SHADOW /POINT B 30 -   Тази четка използвам ,когато искам да се справя с малко по-сложните детайли в грима на очите ми .Нанасям с нея сенки по долния клепач на окото , също така в сгъвката на окото   .Понякога ,когато искам да "имитирам" очна линия със черни сенки ,отново тя е първия ми помощник . 




6.  NYX ALL PURPOSE BRUSH B 23 - Тази четка ,използвам за нанасяне на очна линия, на червило или гланц .От изкуствен косъм е ,което я прави изключително подходяща за работа с кремообразни продукти . Мъничка е , и това я прави много подходяща за по- прецизната част от грима ( очна линия , тъмно червило,нанасяне на коректор ) .






7.NYX LIP AND  EYELINER BRUSH B 19 -   това е официално четката за устни  и очна линия. Ползвам я за направата на очната ми линия и когато трябва да съм по-старателна с определено червило .Общо взето редувам я с NYX ALL PURPOSE BRUSH B 23  ,но В 19 е определено по-добрия вариант . 





     Ще се радвам ,ако ми напишете как точно използвате Вашите четки на NYX  и дали сте доволни от тях :) .Аз определено съм много доволна от тях и възнамерявам да си събера цялата колекция от четки ,които се продават в България ,защото както споменах ,четките са едно много ,много добро качество ,на определено доста приемливи цени .



Коментари

Популярни публикации