РЕВЮ на Artdeco Eye Shadow Base

Здравейте :)) . Днешната статия ще е посветена на един продукт ,който ще заинтригува момичетата ,които се занимават по задълбочено с грим или просто се интересуват от това и и мислят да се занимават с това и искат да намерят хубави продукти .

Става дума за базата за сенки на Artdeco , която се оказа доста добро попадение през последния месец за мен . Тъй като базата ,която използвах почти година вече беше на свършване реших да си потърся нова .Специално за тази прочетох няколко ревюта и доста отдавна я наблюдавах във видеата на една моя много любима западна влогърка . Като цяло това е първият продукт ,който си купувам от бранда Artdeco и определено стигнах до извода ,че ще пробвам задължително и нещо друго ( ако и вие сте пробвали нещо от Artdeco ще се радвам да ми пишете в коментара ,дали сте доволни ) .

Ще ви покажа малко повече информация ,която http://www.enzo.bg/ са представили на клиентите си и ще дам моето мнение за това с кое съм съгласна , и с кое не  :

Уникалната база Artdeco Eye Shadow Base служи като неутрален цвят на клепачите. Той помага да се прикрият несъвършенствата и неравномерния цвят на клепачите и е перфектно подготвен за прилагане на сенки за очи. Чрез използването на базата Artdeco Eye Shadow Base прилагането на сенки за очи по-лесно и цвета на сенките за  става по-интензивен, ярък и издържа по-дълго време. Консистенцията на тази основа е кремообразна, много лесно приложима и не изсушава кожата на клепачите. Основата е подходящ за всички видове сенки, подходяща е и за носещите контактни лещи. Този продукт не е тестван върху животни.

 Активни вещества: 
 - bisabol - успокоява кожата и неутрализира червените тонове на клепачите 
 - Витамин Е - подхранва и предпазва кожата 

Ефекти:
-разширява и засилва цвета на сенките
-последователно поддържа сенките за очи
-единна цветова тоналност
-отлична покривност
-не изсушава кожата


Така .. Нека започна с единственото нещо ,което не ми харесва в базата за сенки . Дори и да сложиш малко повече от допустимото , клепача става много мазен и трябва да я изтриеш ,за да нанесеш на ново .Като казвам това имам предвид ,че самата косистенция предразполага към "прекаляване " с продукта ,тъй като е доста мазна и дори с едно леко докосване ,продуктът се залепя за пръста като с магнит.

Но нека ви разкажа за  положителните качества  на Artdeco Eye Shadow Base . Първото нещо ,което мога да кажа е ,че количеството ,което получавате е наистина много (честно ..не знам дали някога базата ми ще свърши :Д ) .
Както казах констистенцията е доста мазна и нанесена в правилното количество , прави перфектната основа за сенките .

С нея те се преливат много добре , цветовете изглеждат максимално реални и наситени .Грима ми издържа наистина много време  и сенките не се събират в сгъвката , след като грима е бил на очите ми цял ден .Базата има много приятен аромат ,което за мен е плюс ,понеже съм попадала на продукти от тази категория ,които са миришели меко казано ужасно и химично ..Другото ,което наистина ме радва ,е че Artdeco  не тестват върху животни . Определено мога да се съглася ,че основата не изсушава клепача и дори по мои наблюдения доста го хидратира ,колкото и странно да звучи като се има предвид ,че това все пак е декоративна козметика .

Определено мога да кажа ,че ще купя отново ,когато тази опаковка ми свърши .Препоръчвам базата на Artdeco  и на вас прекрасни :)

Artdeco Eye Shadow Base може да купите от тук

Коментари

Популярни публикации