Lip Liners Essence - страхотно качество на още по-страхотна цена

    Здравейте прекрасни :)) . От няколко месеца насам все повече чета статии , които са посветени изцяло на моливите за устни на Essence , и никъде не видях някой да каже нещо лошо за тях. Любопитството ме подтикна да си купя един -два от нюансите и да видя дали наистина заслужават този шум ,който се вдигна покрай тях  в блог и влог пространството . 

     Първите два  моливи ,които си взех са 12 Wish me a rose и 15 Honey berry . Цветовете ,които избрах бяха точно тези,защото червилата ,които използвам най-често в ежедневието си предимно в розови нюанси .Първото ми впечатление от тях беше цената .Струваха около 2-3 лв ,което за толкова хвалени моливи си е наистина много добра цена.
     
     Когато за първи път  нанесох моливът  (12 Wish me a rose )   видях ,че наистина има много наситен цвят и има  страхотна консистенция ,която помага на молива да се нанася максимално добре   . Много са меки и с тях очертавам перфектно устните си ,което за мен е много важно ,защото аз имам доста малки устни и винаги използвам трика с моливите  ,които позволяват малко "оптична измама " .Нанасям молив и под червилото ми като база  ,и  съм открила ,че то издържа много повече.
   
    Веднага ,когато  изпробвах тези моливи  ,които си купих реших ,че ще събера цялата колекция .За съжаление в  Sofia Ring Mall успях да намеря 12 Wish me a rose и 15 Honey berry ,  а когато потърсих останалите от серията  във Варна в Grand Mall намерих само  14 Femme Fatale и 11 In The Nude .  След това проверих в Лили на центъра ( гр.Варна ,където консултантите им бяха изключително необщителни , и на мен и приятеля ми ни направи впечатление ,че те карат да се чувстваш едва ли не гузен ,че разглеждаш и търсиш нещо ) . 
За съжаление там не можах да намеря останалите ,след което отидох и в Лили в Mall Varna ,където отново нямаше това ,което търся . Още не съм се отказала и ще проверявам редовно за  тях (ще се радвам да ми напишете в коментар ,ако знаете къде мога да ги открия :) ) .


  














     Като заключение  смея да твърдя,че наистина това са най-добрите моливи за устни ,които някога съм пробвала. Цената е повече от перфектна ,а качеството е страхотно ! Essence  е един  от любимите ми брандове ,защото предлагат наистина богат асортимент от  качествена козметика  на много добра и достъпна цена . Ще е страхотно ако пуснат на пазара още нюанси на тези моливи ! 

Коментари

Популярни публикации