Комплект четки за грим от EcoTools /мини размер /

Здравейте прекрасни :).
Както вече сте разбрали от заглавието на тази публикация ,днес ще поговоря за един комплект четки ,който си купих от тук преди известно време и не спирам да използвам . Става въпрос за четките на EcoTools  . Тези ,които имам аз са 5 на брой , към тях има калъф и са мини/travel размер .

За тези от вас ,които не знаят много за EcoTools , ще разкажа малко повече :
Това са производители ,които предлагат четки за грим , почистващи гъби , продукти за баня и др. Брандът е известен с това,че предлагат еко продукти ,които по никакъв начин не са против природата . Също така са известни и с това,че имат изключително меки четки за грим ,  които са направени от мъх от синтетичен  теклон , дръжките им са направени от бамбук ,а металната част ,която държи четката е от рециклиран алуминий . Всичко от EcoTools   е изработено без никакво насилие над животните .







Преди време си бях поръчала няколко четки от тази марка , и ми допаднаха страшно много . Наистина са със страхотно качество , материала е страхотен ,изобщо всичко е на много добро ниво . Използвам ги наистина много и се разнасят на всякъде със мен ,когато ми се налага да пътувам. Измивала съм ги наистина много пъти и ви уверявам ,че са паднали най-много 3-4 косъма общо от 4-те четки ,които имам .

Това ,че са много качествени и постигането на хубав грим с тях е много лесно  , ме накара да си купя още няколко четки . Спрях се на този комплект ,понеже е съставен от моделите четки които най-често използвам , и често когато се гримирам ми се налага да използвам някоя ,четка ,която всъщност се оказва за "пране" и т.н . (ще съм ви много благодарна ,ако в коментарите ми препоръчате добра почистваща течност за четки) .
Както споменах комплектът идва в малко калъфче ,което е много удобно при пътуване и когато се налага да вземете някои четки с вас на работа или просто навън ,а не искате да изцапате чантата си .



    1. Angled Crease         

    2. Highlighting

    3. Smudge

    4. Large eye

    5. Petite eye shading





Коя четка за какво използвам ? 

1. Angled Crease  - тази четка използвам ,когато искам да подчертая ъгъла на окото с тъмна сянка,когато искам да придам по-изразен ъгъл в грима  и когато искам да издърпам сенките малко по-на горе .Използвам я също така и за контуриране на скулите ,нослето и други места ,като с нея нанасям бронзираща пудра наситено и след това преливам . Мека и удобна е ,не разпрашва продукта и с нея се работи много лесно ,понеже това ,че е скосена от едната страна я правя подходяща за използвана и от начинаещи .

2. Highlighting - по принцип е за нанасяне на хайлайтър над скулите и в началото на очите .Истината е че аз и открих и още едно приложение - много е удобна за нанасяне на сенки в сгъвката на очите и също така до някъде е удобна и за преливане .

 3. Smudge - тази четка използвам ,когато искам да нанеса сенки по долния клепач,и също така когато нанасям сенки по горния клепач ,като се опитвам да пресъздам очна линия .

4. Large eye - това е може би най-използваната и любима четка от комплекта . Много е удобна за нанасяне на сянка по целия клепач понеже е по-голяма от останалите и в дните когато не ми се гримира и залагам само на телесни сенки и спирала ,то тя е моят помощник . 

5. Petite eye shading - това е четката ,с която акцентирам с по тъмна сянка в грима. Понеже е мъничка и мека ,с нея ми е много лесно да нанасям тъмна сянка в грима ми - когато искам да задълбоча ъгъла или  друга част на грима .

Доста изгоден комплект ,с четки които могат да са от полза на всяко едно момиче ,което се гримира . Удобен е за пренасяне както в багаж ,така и в дамската чанта .Аз съм много доволна от тази покупка и използвам четките при почти всеки грим :) .

Коментари

Популярни публикации