THE BALM GIRLS - червило

Напоследък забелязвам ,че в декоративната ми козметика и любимците ми ,все повече откривам продукти от the Balm . Винаги са ми харесвали и съм имала много силно желание ,ако не да имам няколко ,да имам поне един техен продукт . За съжаление е малко трудоемко да се намерят в България . Останах изненадана ,когато разбрах ,че Enzo.bg  предлагат доста богат асортимент от тяхна декоративна и бяла козметика ,която е на сравнително доста добра цена.
Реших ,че ще се опитам малко по-малко да прибавя в колекцията си техни продукти ,които са ми нужни . Причината ,поради която реших да направя това е ,че стигнах до извода ,че the Balm  са много качествена козметика . Имам вече 5 техни продукти (подготвям изцяло пост за тях) , които са просто перфектни .
Един от тези козметични продукти е именно червилото ,за което ще говоря днес от серията the Balm Girls .
Специално за него съм чувала доста различни мнения. Някои момичета казват ,че е много пигментирано ,но им липсва трайност , други казват че при тях има издържливост ,но се налага да наслояват за да получат искания от тях цвят.
Стигнах до извода ,че при мен червилото има и издържливост ,и цвят , и бонус- страхотен аромат на ванилия ,който те кара да го изядеш :Д ...

Така.. нека дам малко по-обективно мнение.
Първото ,което ме прави безкрайно щастлива е опаковката .Както съм споменала и в друг пост за продукт на същата марка , първото което ме спечели са опаковките.
Така е и с червилото. Всяко едно червило от тази серия е кръстено на някакво момиче и самият нюанс носи нейното име. Това което аз имам е с име Anita Boytoy . Кутийката е илюстрирана с изображения на момичето ,а самата гилза на червилото е метална ,стилна и много удобна.

Червилото както споменах носи името Anita Boytoy . Страхотен розов нюанс ,който наподобява цвета на розовата роза , бонбони , женственост ,нежност и в главата ми има още много прилагателни и съществителни , с които мога да го опиша. Нежен цвят ,който е подходящ както за през деня ,така и за вечерта . Не е задължаващ ,понеже не е толкова "силен и крещящ " нюанс ,а по-скоро нежен и по неутрален . Стои нежно и красиво на устните ,и с него лесно може да се експериментира в различни видове грим .

Нанася се лесно ,при мен не се налага да го напластявам , с първото нанасяне се получава цвета,който в случая е в гилзата . Има нормална издържливост . не мога да кажа ,че определено ще издържи няколко часа, без да се налага да се преповтаря .
Другото , с което червилото ме спечели беше ароматът. Обожавам червила и гланцове ,които производителите им са се постарали да миришат на бонбони ,плодове и т.н . Специално  това червило мирише на ванилия и до някъде на карамел . Не е натрапчив аромат ,а по-скоро лека нотка , която прави носенето му още по-приятно .

Определено ще си купя и някой друг нюанс , защото съм доволна от тази серия .Нюансите,които се предлагат са красиви . Има както подходящи за по-силен грим ,така и такива ,които могат да се носят и през деня .
Предлагат се тук .

Коментари

Популярни публикации