Мнение и срванение за мицеларните води на Bioderma и Garnier

Здравейте сладури :) .
Днес съм се подготвила да напиша статия, в която да изразя моето мнение, относно двете мицеларни води, и да направя "нещо като сравнение " между тях - коя е по-добра, коя си заслужава повече и така нататък .

 Bioderma Sensibio ....
На дали има някой, който да не е чувал за този продукт. Последните 2-3 години тя доби такава популярност, че едва ли не е най-добрия от най-добрите продукти за премахване на грим . Има момичета, които казват, че дори не могат без нея,че кожите им са свикнали с нея и не им понасят други продукти от категорията на мицеларните води.
Наистина самата мицеларна вода определено сваля грима доста лесно и е призната от топ гримьори . Няма аромат, не щипе, не пари, и е подходяща за най-чувствителната кожа (именно за това е предпочитана за премахване на грима от очите) .  Всичко е хубаво ,но когато става дума за цената ...малко е висока и не всеки може да си я позволи . Чела съм в доста постове,че Bioderma Sensibio е много икономична и се ползвала много време за напред. Аз лично не я намирам за толкова икономична ,при простата причина ,че за няколко ползвания си отиде доста количество ( както е и с другите ми мицеларни води) .

Garnier Micellar Cleansing Water ...
Тази мицеларна вода ,много момичета обявиха като  най-добрия заместител на Bioderma Snsibio .  И тук има различни мнения относно продукта . Някои момичета/жени я харесват наистина много , казват ,че от както са си я купили и изпробвали определено е заменила нуждата от Bioderma Sensibio ,защото формулата е същата ,количеството е много , а цената е повече от страхотна. Други пък казват ,че не я харесват , пари им на очите, предизвиквала им обриви , бързо свършвала и така нататък.
На мен ми харесва наистина много ,защото върши абсолютно същата работа ,каквато и Bioderma  , и не съм забелязала да използвам повече от продукта ,което да я направи неикономична .Също така не ми пари на очите , и не ми създава кожни проблеми .
 
На снимката виждате колко количество грим премахват и двете мицеларни води след първия опит.Спиралата буквално остава на тампончетата ,което показва колко са добри в същност и двете ,а също така показва ,че и двете са свалили еднакво количество грим..


Моето лично мнение е ,че аз наистина не намирам абсолютно никаква разлика и в двете мицеларни води. Нито едната не пари на очите ми , нужно ми е еднакво количество за премахване на грима и от двете , и двете премахват грима по един и същ начин (ще видите на снимките)  .Не съм имала никакви кожни обриви , не изсушават кожата ми и не и влияят по никакъв начин .  С една дума аз не намирам разлика в качеството и в това дали ще е Bioderma или Garnier .  
Разликата намирам само в цената ,което ще ме кара за напред да избирам Garnier пред Bioderma . .. Все пак всеки има свое мнение по темата ,всеки има право да реши коя е най-подходяща и коя да си купува .

Надявам се статията да ви е била интересна и полезна .В коментарите може да ми напишете какво е вашето мнение за тези продукти :)

Мицеларните ми води са закупени от ТУК

Коментари

Популярни публикации