Подновяване на стария епилатор с нов / МНЕНИЕ за епилатора BRAUN SILK EPIL 1

                  Здравейте прекрасни хора :))) . 
Днешният пост е малко по-различен от  обичайните, които по принцип пиша ,но забелязвам ,че много рядко попадам на ревюта ,в които блогърки да говорят за методи за обезкосмяване или по-точно за опита им с конкретно техния метод . Естествено приемам и това,че тази тема е на малко "по-интимна" тематика , на която не всеки обича да говори и споделя.
Тъй като на скоро си поднових епилатора , това ме амбицира да направя статия на тази тема , в която да обясня за метода ,който аз съм избрала за себе си и да дам моето мнение като цяло за епилатора ,който си купих .

Нека да започнем първо с това ,че от както съм започнала да отстранявам ненужните косми съм минала през доста различни методи - епилиране , депилиране  , кола маска ,бръснене и от няколко години насам използвам само епилатор , по почти всички части на тялото - ръце, подмишници ,крака ,триъгълник ,като по прасците използвам самобръсначка ,колкото и странно да звучи ,при положение ,че "изтезавам" (както биха го нарекли повечето хора) цялото си тяло ,но уви - там изпитвам неописуема болка :д ...
Преценила съм в годините ,че на мен този метод ми се отразява най-добре и като ефект ми допада най-много от всички други.  След епилиране аз се радвам на около 2 седмици  без косъмчета  ,като това зависи както от самата зона,която съм обезкосмявала до това ,че при всеки човек строго  индивидуално .Имам приятелки ,които се епилират и максимум след 3-4 дни се налага отново да използват епилатора .  Самата процедура не е прекалено дълга ,но не мога да отрека ,че не изисква търпение . За болката ..ах тази болка :д . Истината е ,че колкото и клиширано да звучи  с времето и постоянната употреба ,кожата свиква.Поне аз имам такова наблюдение ,защото аз почти не изпитвам никаква болка от 3-4 години насам ,като изключим обезкосмяването "в онези дни" ,когато както знаем кожата става много чувствителна и прага на търпимост се понижава ..

За епилатора на Braun Silk Epil :
Braun Silk Epil  е снабден с 20 пинцсетки ,които улесняват маскимално отстраняването на косъмчетата от корена им . Има 1 скорост,която си върши перфектно работата .Имала съм и епилатор ,който е бил с 2 скорости и не намирах абсолютно никаква разлика в обезкосмяването,освен това ,че на 2-ра скорост апарата издаваше някакъв изключителен шум .. .

Епилаторът е лесно разглобяем и е лесен за почистване .Пинсетите са така разположени ,че да е максимално лесно той  да бъде дезинфекцирана без проблем (аз го дезинфекцирам  след и преди всяко използване с памуче напоено със спирт ,или със пулверизатор като впръсквам на около 20 см. , когато естествено епилаторът  е изключен от контакта) . 

















Епилаторът е удобен за използване ,пасва идеално на ръката и работи с мрежово захранване . Има четчица , с която да се почиства по време и след работа с него .
Отсртанява много добре косъмчетата , ако са по -дълги в никакъв случай не ги накъсва ,ако са по-късички тук-там има някой накъсан .
Като се замисля от както използвам епилатор ,залагам изцяло на Braun , а и не само аз,сестра ми и майка ми също. Доволни сме от марката и като цяло съм стигнала до извода,че на пазара в сферата на обезкосмяването определено доминират ,защото имат наистина много добри продукти .


 Надявам се статията да ви е била полезна и интересна . Можете да ми пишете в коментарите ,какъв метод за обезкосмяване използвате вие и от какво сте доволни най-много ,ще се радвам да прочета и да обменим малко опит :))) 

Епилаторът  ми е закупен от ТУК 

Коментари

Популярни публикации