Ревю на палитрата NUDE tude на theBalm - моята слабост през последния месец ....



Здравейте прекрасни :) .Днес искам да Ви представя най-добрата палитра, на която някога съм попадала. Става дума за палитрата NUDE tude  на  theBalm . 
Като цяло аз обожавам бранда theBalm, и си поставих за цел тази година да събера едно моя импровизирана колекция с техни гримове, които харесвам и ще ми взлезнат в употреба. Реших да поръчам си поръчам  една от техните палитри и доста се колебаех между тази, и още една. В крайна сметка реших да поръчам точно NUDE tude, понеже в нея се съдържа богат асортимент от цветове, които на мен изключително много ми допадат попринцип ( за тях ще разберете по-надолу).


В тази страхотна палитра  има 12 уникално красиви сенки, които са наистина така подбрани, че да стоят добре на всяко едно око. Повечето цветове са перлени, като изключим  няколко, които са матови. Преобладава широка гама от доста смели бронзови сенки, които са с изключителен цвят и пигментност. Като цяло всички сенки са  много наситени и пигментирани, дори и светлите. Нанасят се много леко, без да се налага повтаряне и преповтаряне, и също така ги преливам изключително лесно .Това е може би най-добрата ми инвестиция от към грим, понеже никъде не съм попадала на такива сенки, които да са едновременно красиви, издържливи ,пигментирани и наситени, и много, много лесни за работа. И като казвам това не преувеличавам по никакъв начин :). Както споменах сенките са много издърлжливи .Пробвах грим както с основа ,така и без , и смея да твърдя, че без основа издържаха непокътнати около 4-5 часа (което за моя мазен клепач си е направо рекорд), а с основа грима ми издържа цяла вечер и на сутринта, когато аз го премахнах ,изглеждаше  така, че все едно съм се гримирала току що .....
В палитрата има цветове ,които са подходящи за ежедневен грим, и също така и такива, с които да се сътвори по-драматичен вечерен грим .

Сега ще Ви запозная малко по-от близо   със самите цветове от палитрата(  наистина са страхотни и се постарах много, за да можете да ги видите, колкото се може по - реалнo) :


    Както споменах по-отгоре, в палитрата както тъмни сенки има и няколко много красиви и нежни светли нюанса, които нанесени поотделно стоят изключително красиво,а съчетани с по-тъмните са перфектна комбинация :


   


Това са сенките, които по отделно са подходящи за ежедневието, а ако са комбинирани с други нюанси би се получил страхотен грим.Тук искам да отбележа ,че бялата сянка Sassy е подходяща и за хайлайтер, изпробвах и наистина стои много добре (вечерен, а защо не и по-дързък ежедневен грим ) :







Идва ред и на любимите ми тъмни нюанси :).  Страхотни по отделно, и невероятни в комбинация,с тези нюанси можете да си направите перфектния вечерен грим, или да добавите лек акцент към ежедневния си грим.







Палитрата изглежда много сладко и е супер компактна. Начинът по който изглеждат всички гримове на theBalm  e изключително сладък. Когато се отвори на капачето има огледало, което за мен е голям плюс, тъй като това улеснява много целия процес на гримиране. Затваря се с магнит  и няма опасност от това да се разтвори и да се случи някоя беля..  Самата палитра е в "хартиено калъфче" (ще видите на снимката ), и това я държи още по- добре съхранена.



Грим изцяло със сенките от палитрата на theBalm



Като за обобщение мога да кажа ,че това е определено най-качествената палитра със сенки ,до която някога съм се докосвала .Определено ще инвестирам и в други грgимове на бранда .Препоръчвам я горещо :) .
 





Коментари

Популярни публикации