Най-нежно изглеждащите мигли Red Cherry - 100% естествен косъм / Red Cherry Birmingham #747 M /

Здравейте прекрасни :) 
Днес съм ви подготвила  едно ревю на аксесоар в грима, който винаги на кара да изглеждаме и да се чувстваме малко по-красиви и малко-по секси до някъде :) .
Изкуствените мигли... Винаги съм си падала наистина много по тези пърхащи, големи, изкуствени мигли,които сякаш карат всяко едно око,дори и най-красивото да изглежда още по-красиво. Самата аз не се притеснявам от време на време да разнообразявам грима си с изкуствени мигли, защото моите са много редки и късички, и когато искам гримът ми да изглежда по-ефектно или силно определено залагам в повечето случаи на изкуствените мигли. Проблемът обаче беше, че повечето, които съм използвала са били или ужасно качество или изключително тежки и неудобни за носене . 

За абитуриентския си бал реших да отида в салон, в който ми поставиха изкуствени мигли от естествен косъм на снопчета и резултатът, който се получи много ми допадна .Миглите изглеждаха много естествено и нежно и  определено влияеха положително  на самочувствието ми.Проблемът при тях беше такъв, че красивият ефект от тях се запазваше непокътнат не повече от 3-4 дни, след което започваха да падат снопче по снопче и гледката въобще не беше приятна.. За да се поддържаше ефектът от миглите трябваше да се ходи на поддръжка, която представляваше запълване на празните снопчета с нови .Аз не сметнах за нужно да продължа поддръжката, защото това означаваше, че всяка седмица трябваше да вися в салона за по някое, друго снопче, което не ми изглеждаше най-удачния вариант.

И така 2 години по-късно си намерих решение- хубава спирала, която кара миглите ми да изглеждат като изкуствени, и изкуствени мигли от естествен косъм, които определено са ми много,много любими и сега ще ви разкажа малко повече :) ..

За миглте Red Cherry разбрах от любимия ми сайт за онлайн  пазаруване на козметика http://www.enzo.bg/    ,където случайно  докато разглеждах категорията "грим аксесоари" . Много се зарадвах ,че сайтът ги предлага и то на такава добра цена. Без да се замисля си поръчах веднага един комплект - Red Cherry Birmingham #747 M

Миглите са от 100% човешки косъм и са изработени ръчно .Исках хубави изкуствени мигли от ЕСТЕСТВЕН косъм, защото освен,че изглеждат много натурално и красиво могат да се използват много пъти, когато се почистват правилно.
Още щом ги отворих и използвах за първи път ми направи впечатление много добрата изработка.Определено си личи,че са изработени ръчно и че са от естествен косъм. 
Когато ги залепих с лепило за мигли установих, че се залепят много по-лесно от останалите с които съм боравила + това лепилото, което използвам е съвсем обикновено. Миглите стоят много естествено и определено има огромна разлика от онези гротеско изглеждащи, на които се е случвало да попадам.
Red Cherry имат доста модели на мигли, а аз си поръчах Red Cherry Birmingham #747 M . 

Самият модел се доближава доста до моите мигли, като нито са ми прекалено фрапиращи, нито прекалено неутрални . Според мен точно този модел са подходящи за по-ежедневен употреба, понеже ако момиче с дълги и гъсти мигли си ги залепи, почти няма да намери никаква разлика. Брандът предлагат най-различни модели мигли ,което е много хубаво- от най-нежните и фини, до тежките и  вечерни .
След свалянето им си ги почиствам старателно и до сега съм ги използвала поне 6 пъти, а те изглеждат така, че все едно току що отварям (както ще видите и на снимките) .

Определено ви препоръчвам миглите Red Cherry,  ако имате нужда от подобен вид аксесоар в грима си и държите да е качествен, но все пак на добра цена. 
Цената определено е много добра,  съдейки по многократното използване .Така, че ако ви трябват - ПОРЪЧВАЙТЕ. :)))

До скоро :* .



Коментари

Популярни публикации