5th Avenue от Elizabeth Arden

5th Avenue от Elizabeth Arden  е парфюмът, който след доста време на почивка от издирване на хубав парфюм ме изненадва отново, и то доста приятно всъщност...5th Avenue, специално за  мен  е смело събрани флорални мотиви , но  в същото време доста изискан и достоен да се състезава с доста други "сериозни" изискани противници. Като казвам изискан наистина нямам в предвид някакъв аромат, който е подходящ за по-зрели дами, а напротив- това е парфюм, който всяка колекционерка на изискани и впечатляващи парфюми трябва да притежава, независимо на каква възраст е тя,След като прочетох много от мнения преди да си го купя и сега, когато той е в ръцете ми съм събрала мое мнение, което наистина искам да споделя с вас. Въпреки, че съм напълно съгласна с това, че 5th Avenue е един от най-изисканите парфюми съм на мнение и че не е нужно да носиш най-изисканата бална рокля и ръкавици, за да впръскаш този аромат. От момента, в който го купих, не спирам да го използвам, без значение дали излизам на среща с приятеля ми, дали отивам на кафе и шопинг с приятелки, или на лекци. Ако трябва да бъда напълно откровена, в момента в който си взема вечерен душ си впръсквам от парфюма преди да заспя. Сигурно много от вас ще ме помислят за луда хахах, но когато се обсебя от даден аромат, искам да го усещам постоянно, независимо колко изискан е той и дали е подходящ за сезона. Това е парфюмът, който дава усещането за стил, изисканост, женственост, нежност и допълва същността на една жена с доста голяма доза самочувствие. 
За първи път се запознах с този парфюм благодарение на майка ми, която признавам за колекционер на страхотни парфюми. От тогава разбрах, че не случайно 5th Avenue е попаднал в колекцията и. 
В този парфюм се долавят така обичаните жасминови нотки, които наистина изграждат едни от най-хубавите и търсени парфюми.Ароматът освен изискан и елегантен е и приятно сладникав, но не и сладникав като захар или бонбони, а по-скоро сладостта е от нежни венчелистчета или златен мед. 
Що се отнася до трайността му, то тя определено е на много добро ниво. Може би зависи и до кожата до голяма степен, понеже майка ми казва, че при нея не е толкова траен, колкото е при мен. Аз съм много доволна и  определено мога да кажа,че този парфюм се сработи толкова добре с мен както и аз с него, и съм почти на 100% сигурна, че ще дойде момент, в който или ще ми писне от  него или ще има момент на почивка от него, но ще остане в графата "любимци", при които ще се връщам :) ( по-скоро второто ..)
При наличието на страхотната опаковка, която има парфюма, просто няма как да остана безразлична... Тя е направена специално за този парфюм! Наистина не мога да си представя каква друга опаковка може да има 5th Avenue от Elizabeth Arden. Стъклена елегантна бутилка, със златна капачка, без излишни кичове и надписи- КЛАСИКА !
Ако трябва да определя парфюма с едно единствено изречение, то ще бъде " Изискания парфюм за всеки повод, който всяка една колекционерка на аромати трябва да притежава" !

Можете да поръчате от тук : http://www.enzo.bg/


Коментари

Популярни публикации