Палитрата коректори на Catrice

Здравейте прекрасни хора :).
Като истински маниак на тема коректори, и така както съм тръгнала да ви показвам любимците ми в тази категория, просто нямаше как да пропусна и именно тази палитра с различни по нюанси и предназначение коректори.
Говоря за палитрата на Catricе Allround, както вече сте разбрали и от заглавието.
Оказа се, че това са коректори на доста,доста добро ниво и цена, които определено са златни помощници за подготовката на лицето за ежедневна, нощна и каква ли не визия!
Използвам я от  наистина много време, като се замисля, и мога да добавя още няколко мои приятелки, които всеки ден я използват и не изпускат повод да кажат колко много ми благодарят, за това, че съм ги улеснила "нечовешки" хаха , като съм им препоръчала палитрата.

Коректорът е е гримът, който ежедневно ( почти) е на лицето ми. Както вече съм споменала в предните публикации имам наследствени тъмни кръгове около под очите, и поради таи причина имам доста голям опит с продуктите от тази категория. 
Специално тази палитра  предлага широк набор от нюанси. Има коректори, които са за прикриване на тъмни кръгове, коректор, който може да се използва за контуриране, така и такъв, който главно е предназначен за неутрализиране на  пъпчици.
Както се вижда на снимката, палитрата е съставена от 5 различни коректора.
Първият (от ляво надясно) е зелен на цвят и много момичета не знаят, че именно зеленото неутрализира гадните червени пъпчици. За това го използвам и аз. Когато го нанеса на пъпките червенината наистина изчезва и след това слагам съвсем леко телесен цвят коректор или направо преминавам към фон дьо тен.

Вторият коректор изглежда малко плашещ като се има в предвид розовия му цвят. Този нюанс напоследък доби наистина голяма популярност, когато много влогъри започнаха да го използват за прикриване на тъмните кръгове под очите. Момичета това наистина работи. Червеният тон неутрализира тъмните сенки под очите. След като съм нанесла от него от очите, нанасям и обикновен телесен  коректор, който пък да прикрие червения и определено кръговете изчезват напълно. Доста момичета за тази цел използват дори само червило в  оранжева и червена гама, и определено се получава.

Третият тъмно кафяв цвят използвам за контуриране.  Контуриране на скулите, нослето и където има нужда по лицето ми. 

Четвъртият и петият цвят използвам най-много. Нанасям ги за прикриване на тъмни кръгове, просветляване на определени зони по лицето, както и за прикриване на несъвършенства по кожата.

Това е палитра, която съчетава няколко много важни стъпки за моя грим в едно. Компактна е и и супер удобна и практична. Лично това ми е втората палитра, която си купувам и за напред със сигурност ще продължавам да купувам. Прекрасна е. Удобна е тъй като не е нужно да нося с мен различни контуриращи, озаряващи и други продукти. Всичко е в едно.
Подобен вид продукти улесняват много ежедневието на всяко едно момиче, особено когато се очаква цял ден да сме навън и да пооправяме грима си. Качеството е много добро, аз определено нямам никакъв проблем с коректорите. Издържливи са, не получавам никакви кожни проблеми от тях същото е и при приятелките ми. Супер е. Определено я препоръчвам :)
Можете да поръчате о тук : http://www.enzo.bg/


Коментари

Популярни публикации