La Roche-Posay Effaclar дълбоко почистващ гел



Здравейте прекрасни !
Този месец беше доста натоварен за мен и  всичко това се отрази и на моята кожа.Бях в сесия, изпити, курсови работи, текущи оценявания, студентите знаят как е хаха. В същото време през този период нямах никакво време за себе си. Нямах време дори за 1 ден в седмицата, който просто да се погрижа за себе си с някаква маска за лице, да отида на козметик и така нататък. Всичко това рефлектира и върху моята кожа.. Винаги кожата ми през зимата и дори в по-топлите месеци, когато е по-хладно от необичайното кожата ми се изсушава драстично. По принцип имам смесена към мазна кожа, но когато е студено тя е много,много суха. Последните два месец макар и студено кожата ми се омазняваше прекалено много.  Не знаех какво се случва, не знаех какво става… Не съм променяла грижата си, не съм сменяла продуктите. В последствие наред с омазняването, получих  и доста кожни проблеми. Появиха ми се доста пъпки и черни точки, много повече от обичайните. В последствие разбрах какво се случва, а именно, че стреса влияе много повече върху кожата ми, отколкото на мен самата.
Дойде и моментът, в който трябваше да взема някакви сериозни мерки, които включваха и смяна на козметиката, която до сега беше доста хидратираща ( като за студен сезон). Трябваше да заменя старите си продукти,  с други, които да дават нормална за кожата хидратация, но и да ми помогнат в отстраняването на проблемите по кожата ми, което всъщност се превърна в цяло лечение…
През последните месеци доста нашумяха козметичните продукти за лице, които се справят с омазняването  и несъвършенствата на La roche-Possay Effeclar.  Доста мениия прочетох, доста ревюта и влогове изгледах и стигнах до извода, че няма да загубя нищо, ако пробва. Марката La Roche- Possay  са доказани през времето в качеството и определено заслужено името им е споменавано като една от най-добрите марки за грижа за кожата.
Поръчах си от  http://www.enzo.bg/    измивния им гел  и крема за грижа от серията Effeclar , които са предназначени за „борба“ с омазняването на кожата и премахване на несъвършенствата.
Нямах търпение да ги получа, и когато вече бяха при мен започнах да ги тествам веднага.След първото измиване с измиващия гел се забеляза едно приятно матиращо усещане на кожата на лицето,  сякаш засиява. Веднага колкото и нереално да звучи сякаш зачервяванията от пъпчиците  избледняваха. След  нанасянето на крема кожата на лицето изглеждаше много добре, много по-свежа, матирана, буквално засияваше. Оставаше въпроса до кога това прекрасно усещане щеше да се задържи. Използвам комбинацията от измиващия гел и крема сутрин и вечер вече месец почти, и сме я да твърдя, че кожата ми е в много добър вид  постоянно от няколко седмици. Определено  омазняването се сведе до минимум и от там и проблемите намаляха.  Видимо се забелязва , и че черните точки са драстично намалели, и почти не ми излизат никакви пъпки. Явно таз комбинация от тези два продукта за мен беше страхотно  решение на проблема ми. Използвам ги и и ще ги използвам още и за напред.
Що се отнася до консистенцията им тя е доста икономична. Като казвам икономична имам в предвид, че  измиващият гел е гъстичък и за едно измиване буквално ти трябва една капка от него.Не се пени много, н изсушава кожата, и се измива лесно. Кремът е с нормална консистенция- нито прекалено течен, нито прекалено гъст. Единственото, което от което не съм много впечатлена е ароматът. Не е лош, просто  има нещо в него, което не ми е приятно. Въпреки това си ги използвам, защото начинът по който работят за моята кожа ме кара да преглътна всеки друг недостатък. Ще продължавам да ги използвам и за напред, като слно се надявам кожата ми да не привикне към тях, защото са наистина много,много добри продукти. Ако имате мазна кожа ви ги препоръчвам горещо , пробвайте все пак нищо не губите. При мен работят повече от перфектно и ако не бяха те лицето ми  сигурно сега щеше да е в окаяно състояние. За пореден път  La Roche- Posay доказаха, че заемат и ЩЕ заемат дълго първото място в моята грижа за кожата!



Коментари

Популярни публикации