Victoria's Secret Coconut Passion спрей за тяло

Страх ме е да си помисля колко пари съм дала за парфюми до днешна дата през моят колекционерски живот... Може да съм само на 21, но по моя оценка и оценка на близките ми аз съм запалена колекционерка на аромати... Попадала съм както на скъпи и известни марки, така и на евтини буквално за лев-два аромати. Много са ме впечатлявали, в повечето случаи всеки с нещо, но е имало и такива,които дори да държат добра цена са с нулева меко казано трайност.Разочарование. И въпреки всичко това, ми е голяма страст да откривам нови аромати и да преоткривам стари любимци. И днес искам  да споделя с вас един нов мой любимец, който не идва в стъклена бутилка и не ми струва многоооо пари. Наистина е много приятно, когато получаваш комплимент, че ухаеш страхотно, сигурна съм, че няма човек на Земята на който това да не му бъде приятно! И така скъпи мои, днес ще ви разкажа за спрея за тяло на Victoria Secrets- Coconut Passion !  
Ако и вие като мен сте запалени по аромата на кокос и ванилия, то задължително трябва да пробвате този спрей и лосиона от тази серия. Този аромат е най-върховното нещо, което някога до сега съм използвала под формата на спрей. Този продукт има пълните качества да бъде ПАРФЮМ, защото определено се класира по трайност до много други парфюми.  
Бих казала, че този уникален спрей  мирише главно на ванилия, и  нотките на кокосов орех са по-скоро закачливи и допълват прекрасния аромат.Мирише толкова вкусно, че когато наскоро имах среща с мои приятелки и преди това се напръсках със спрея, едната ми приятелка до последно ми казваше колко много и мириша на сладкиш хаха.
Този аромат е доста сладникав всъщност, и повечето момичета биха казали, че е подходящ най-вече за лятото.Това въобще не ме спира обаче, да го използвам целогодишно та дори и всекидневно.Друго нещо, което ми харесва в този аромат, както е споменато по-горе, е как всички останали винаги коментира и пита какво е, когато аз го нося.. Наистина в момента ми е много гадно,че не е измислен начин, по който да мога да ви предам този аромат, за да разберете колко всъщност е божествен! Аз съм голям фен на Виктория Сикрет и притежавам общо 7 на брой от нейните спрейчета за тяло, и смея да твърдя, че всичките са уникални по своему и са на много добро ниво. Все пак това  без съмнение е моят любим,любим аромат. Нося го напоследък навсякъде с мен и не спирам да го хваля, когато някой каже "Лелее с какво си напръскана, ухаеш страхотно" бързам да го извадя от чантата и да започна със суперлативите. Истината е, че по принцип не съм фен на подобен тип продукти, имам в предвид аромати под формата на спрейове. Притежавала съм такива на различни марки, от които не съм оставала доволна, докато не попаднах на първата си находка от Викториа Сикрет. След това исках да имам всичките лосиони и спрейове, които се продават. Повече от щастлива съм, че в   http://www.enzo.bg/  има огромен избор на лосиони и спрейове на Викториа Сикрет и буквално на един клик разстояние, можем да се сдобием с всеки продукт, който не можем да открием по магазините.
Наистина прекрасни, ако търсите нещо,  с което да разнообразите колекцията си или просто искате нещо свежо и ново, ако не сте пробвали тези спрейове си поръчайте, уникални са :). А ако обичате сладникавите аромати и по-скоро ванилия, кокос- това е вашият продукт!
До скоро :* 

Коментари

Популярни публикации