Зашеметяваща комбинация

Здравейте прекрасни хора :).
Преди време направих поръчка от сайта http://www.parfimo.bg/          .
Харесвам много сайта, защото той има наистина много голям асортимент от различни продукти, които доста от тях се намират доста трудно в дрогериите и козметичните магазини, да не кажа, че доста козметични продукти дори ги няма и на българския пазар. Доста често пазарувам от   Parfimo  и винаги оставам много доволна от покупките си.

Този път си поръчах любимата ми спирала на Essence и гланц за устни на Manhattan в така модерният лилав  цвят.

Любимата ми спирала, която съм почти сигурна, че никога, никога няма да ми омръзне е I love extreme crazy volume на Essence. Първото, което мога да отбележа е четката и. Тя е доста обемна, което прави нанасянето на спиралата изключително бързо и лесно и същевременно прецизно. Миглите се обхващат от първото нанасяне, четката ги повдига и извива и това е причината аз да не използвам миглоизвивачка.  Спиралата не слепва миглите ми, разделя ги и има изключително пигментиран черен цвят. Не случайно спиралата има точно това име, защото наистина обемът, който прави е зашеметяващ. Аз имам много редки и къси мигли и най-откровено ви казвам, че тази спирала е моето спасение, и най-интересното е, че повечето хора, които не ме познават и не знаят какво използвам ме питат дали съм с изкуствени мигли, а когато има кажа, че това са моите естествени мигли и изглеждат така с помощта на любимата спирала, те си я купуват. Наистина :). Страхотна е. Издържлива е и не се рони. Единственото, което мога да отбележа като недостатък е, че се сваля малко трудничко. Естествено с малко повече търпение и повече мицеларна вода всичко си идва на мястото. Ако трябва да изброя коя по ред ми е тази опаковка няма да мога да кажа и мисля, че това е достатъчно доказателство за това колко съм обсебена от спиралата :)!


Гланцът за устни e Manhattan Long Lasting Gloss Glide Lipgloss Нюанс 56Z.
Още, когато го видях реших, че го искам. Оказа се , че го търсих в няколко дрогерии, но не можах да го открия и в последствие реших да си го поръчам от сайта. Цветът е нещо розово-лилав. На снимката изглеждаше лилав, но в последствие се оказа, че нюансът отива повече към тъмно розово. Има много нежен приятен блясък в текстурата му. Консистенцията му е леко лепкава. Нанася се лесно. Има прилична издържливост, и не се събира в сгъвките на устните (поне при мен). Има лек аромат, който наподобява аромата на дъвка. Много е удобен, понеже е мъничък и имаше периоди, в които не го вадих от чантата си. Харесва ми.
http://www.parfimo.bg/kozmetika-manhattan-long-lasting-gloss-glide-lipgloss 

Коментари

Популярни публикации