Freeman Feeling Beautiful каолинова маска за лице за мазна и проблемна кожа



Здравейте прекрасни :)).
Преди време попаднах на една маска, която откровено казано ме впечатли толкова много, че реших да направя  ревю. Всяка една жена заслужава да намери маската за лице, която вечер да нанесе след изтощителния ден, и както кожата и, така и тя самата да релаксира. Това видях аз  в Каолиновата маска на Freeman feeling beautiful- релаксация, чувство за свежест, чистота и дълбоко почистване.
Как използвам маската: Маската нанасям около 2 -3 пъти в седмицата на измита и подсушена кожа. Харесва ми да я държа малко повече от препоръчителното т.е.за около 20-тина минути. Другият вариант е да се следи и когато изсъхне прекалено много да се измие. Разбира се за това колко трябва да стои на лицето до голяма степен играе роля и климатът в стаята.Ако е по- хладно е ясно, че изсъхването може да отнеме малко повече време, ако е топло или прекалено топло това може да стане и за 10 минути.
Отстраняването и е повече от лесно, което за мен е огромен плюс, тъй като мразя маски, за които ми е нужно много повече време да измия, отколкото да изчакам докато засъхне и действа.Измива се много лесно, не е нужно да си претърквам кожата докато я изчистя напълно от лицето си.
Ароматът е много приятен. Ментов, с лимонови нотки.Сладникъв е, но не „захаросан“, дава чувството за свежест, което аз определено търся в продуктите си за лице.

След отстраняването на маската, кожата ми се чувства свежа, чиста и гладка . Не я чувствам суха, стегната и опъната, а нежна и мекичка.Като забележка тук искам да упомена, че имам доста мазна кожа, и когато малко повече времето се затопли положението става непоносимо. Определено тази маска ми помага наистина много. Буквално тушира себума ми, и чувството за чистота и свежест остава доста време. Това е една от маските, които наистина работят за мен, защото съм пробвала доста маски, които обещават, че се борят с проблемната кожа, но всъщност на мен не ми помагат с нищо. Има доста маски, които изсушават доста кожата, но определено се радвам, че тази не е от тях.Поне не при мен и моята кожа.

На кой би помогнала маската:
Тези, които имат мазна до много мазна кожа. Тази маска е чудотворец, ако кожата ви е като моя ( мазна). Не знам за вас, но аз имам чувството, че след края на деня имам огромен слой от мръсотия по лицето си и определено ми трябва продукт, който наистина да работи. Този  продукт е маската!  

За кой маската не е подходяща:
Ако имате суха кожа, или  нормална към суха, тази маска може да бъде твърде изсушаваща за вас, особено в по-хладните месеци. По принцип, ако кожата ви не произвежда прекалено много себум, определено бих посъветвала да не я използвате, тъй като тя се бори главно с това. Също така, има вероятност ако сте по-чувствителни към аромати, маската да не ви допадне, и като казвам това нямам в предвид, че е неприятен или силен, а просто малко по-странен.

Като обобщение мога да кажа, че каолиновата маска на Freeman  стана мой фаворите, и съм се запазила с няколко броя от нея. Не ми допада само това, че е в такъв тип опаковка (саше). Влюбена съм в нея!!!
 Поръчах от : http://www.enzo.bg/

Коментари

Популярни публикации