Revlon Cosmetics Ultra HD™ червило със силен блясък

Здравейте красиви и прекрасни хора :).
Напоследък силно съм се настроила към тестване на каквито и да е червила, гланцове, пастели за устни и всякакви подобни от този вид декоративна козметика. Насъбрах доста продукти, които много ми харесаха и се пристрастих буквално към тях и преустанових всякаква връзка със старите си червила хаха. Други пък се чудих как въобще могат да бъдат харесвани от толкова много блогъри и влогъри, за които не мисля да говоря, тъй като искам да се концентрирам в тези продукти, които обраха овациите този месец и бяха нон-стоп в несесера ми с гримове, тоалетката, та ако щете и в чантата.
Оказа се, че напоследък  производителите произвеждат все по качествени продукти за устни, все повече в асортимента им присъстват актуалните за сезоните и тенденциите цветове и общо казано нещата се подреждат много добре за любителите на качествените и хубави червила.
Продуктите, на които аз попаднах останах трайно в моето и в съзнанието на доста мои приятелки, които  благодарение на мен, дадоха някой друг лев за "внезапни покупки" хах.
Червилото, за което днес ме вдъхнови да напиша пост за него е на Revlon Cosmetics от серията Ultra HD.
От много време обмислях покупката на червило от тази серия, но нещо все ме възпираше. Мисля, че се въздържах тъй като напоследък използвам все повече и повече червила с матиращ ефект, а точно тази серия на Revlon  е със супер силен блясък.
Цветът, на който се спрях аз е  845 HD Peony, който е в така любимата ми бебешко розова гама.. Какво да се прави :).
Страхотен розов цвят, който веднага свързвам с така любимата пролет, цвета на дърветата...
Нека започна с това, че опаковката на червилото или гилзата (както вие прецените) е многоо,много стилно изработена. Сребриста повърхност, луксозно изглеждаща, стабилно закрепяща се капачка. Абсолютно няма за какво да се хвана, което да не ми е харесало в опаковката. 
Консистенцията на червилото е много мека и фина, но същевременно изкарва страхотен цвят и покривност. Нанася се много лесно, благодарение на меката формула и стои страхотно на устните. Супер много ми допада и блясъкът, който има колкото и да не ми се вярваше. Някак си на това червило наистина му отива да има блясък. 
Съчетава се перфектно както в ежедневието, така и във вечерна обстановка, аз често го комбинирам най- вече със спирала, коректор, руж, и молив за вежди- ежедневният ми сет от декоративна козметика. Често получавам комплименти, когато съм с това червило и това ме радва още повече. Издържливостта му е прилична, допада ми и това, че е хидратиращо за устните. Има много приятен лек аромат, който наподобява нещо като бонбонки.
Нанасям молив за устни под него и всичко става просто 6+. 
Допада ми много и факта, че зарибих много и две от моите приятелки, които си взеха същия цвят и заедно с мен ще си поръчат от http://www.enzo.bg/ още по един класически червен цвят червило. 
Перфектно е и възнамерявам да си избера още няколко други цвята от същата серия, защото за мен е важно да ми допадне самата формула на червилото, и от там мога да се снабдя и със цялата серия нюанси! 
 

Коментари

Популярни публикации