Mary Kay Skinvigorate четка за почистване на кожата

Здравейте прекрасни :* !
Днес ще ви запозная с един много дълго искан аксесоар за грижа за кожата. От страшно много време имах огромно желание да си закупя почистваща електронна четка за лице, но постоянно нещо ме възпираше. Имаше моменти, в които кожата ми беше в ужасно състояние и не знаех дали не е противопоказно в такъв момент да използвам подобен продукт, в друг момент се "навивах", но в последствие се разубеждавах с изрази от сорта на  "Абе защо ти е тази четка, като за лицето си се грижиш супер и сама" и още много подобни... Тъкмо пак се реша, и финансите ми ме спират хах. Въобще си беше доста силно убеждаване на мен самата, че трябва и имам нужда от тази четка.
Подобен вид четки придобиха огромна популярност от известно време насам, и не е тайна колко много жени и момичета, а и не само  са изключително доволни от действието на тази четка. Толкова много я боготворят, че почти съм сигурна, че на дали има някой, който  я притежава и съжалява за покупката си!
Та така и аз се реших да си поръчам от сайта   http://www.enzo.bg/    четката за почистване на кожата на Mary Kay - Skinvigorate. Няма да крия с какво огромно нетърпение и желание чаках да я получа, и тайно се надявах да не ме разочарова, понеже хора много, кожи всякакви,  както беше казала една много добра дерматоложка. 
Истината е, че към днешна дата аз съм просто обсебена от тази четка. И това е! Това са може би най- добре и смислено инвестирани средства, понеже смея да твърдя, че от както използвам тази четка за почистване на лицето, кожата ми изглежда 80% по-добре от преди и това го забелязах може би при продължително използване след един месец.
Видимо  порите ми са се свили, самата кожа изглежда свежа, и направо сияе и тенът ми е изравнен. Другото, което забелязах е , че почти не ми излизат пъпчици, и кожата ми се омазнява много по-малко от преди.Истината е, че аз по принцип съм си с разширени пори, но видимо изглеждат по-добре, и това ме радва най-много от всичко :). След използването на четката кожата се усеща наистина почистена и точно тук ми е била грешката, кат си мислих, че колкото и да се грижа за кожата си, точно това почистване в дълбочина не може нищо да го замести. Използвам я почти всяка вечер, като на нея нанасям от измиващия ми гел и започвам да почиствам лицето си. Изключително лесно се работи с нея. На батерия , което е супер. След използването и, хидратирам кожата си с крем и може би тогава идва това несравнимо чувство на почистена кожа, която ме кара да се чувствам толкова комфортно ... :) Уникална е! Препоръчвам я с двете си ръце, и ако вие като мен се чудите много време дали да инвестирате, то не губете време, наистина разликата е огромна, инвестицията е заслужена! В последствие сами ще се убедите, че "ще ви се върне" всяка една стотинка, защото няма нищо по-хубаво от добре поддържана кожа, в домашни условия.
Много, много полезна покупка се оказа за мен :) !!!

Коментари

Популярни публикации