Real Techniques Bold Metals Collection Finish четка за руж

Здравейте прекрасни :) !
Нямах търпение да седна и да напиша тази статия, защото в нея ще ви разкажа за един страхотен и луксозен така да кажа  "аксесоар", който мечтаех да притежавам от наистина много,много време.  Отново благодарение на http://www.enzo.bg/       тази моя мечта се сбъдна, понеже те заредиха тази марка в сайта им, и аз бях на върха на щастието. 
Марката за която ще говоря е Real Tecniques и по-скоро уникалната им стилна серия Bold Metalls Colection .
Първото, което искам да кажа е, че съм сигурна, че няма да има жена, която да погледне четките и да каже, че не и харесват.
Това са най-луксозно изглеждащите четки, най-стилната изработка и въобще е комплимент, към всеки който се уважава. Страхотен подарък, който заслужава наистина всяка жена, която малко или много има афинитет към козметиката, гримовете като цяло и така нататък. 
Бях наистина щастлива в момента, в който я поръчах и все още щастието ми не спира след почти ежедневно използване.
Четката, която аз си поръчах е четката им за руж, която е номер 300 Tapered Blush.
Това е първата толкова мека на допир четка, която е от изкуствен косъм. Имам четки, които са от естествен, но определено тази се нарежда до тях. Страхотна изработка, и наистина много висококачествен материал, който трудно може да се нарече изкуствен косъм.
Четката се усеща супер стилно и луксозно в ръката,  личи се, че определено за изработката и е вложено усилие и идеи.
Както казах тя е за руж, но аз с моята креативност отново и намерих доста различни приложения. Освен за руж, аз я използвам и за нанасяне на хайлайтър, за фиксиране на пудра под очите и като цяло на някои места от лицето. Също така е подходяща и за контур, поне на моето лице :).
Това е една от най-обичаните и същевременно използвани от мен четки. Обсебена съм от нея, защото освен че е толкова луксозна и красива,  използвам и за толкова много неща  ... 
Както един "бюти маниак", когато си харесам нещо от някоя серия след това искам да имам абсолютно всичко. Както в случая искам да събера цялата колекция, която я има налична в сайта! Казвам това, защото са наистина качествени и заслужавам инвестицията си.
До сега от нея не ми е паднал и косъм, измих си вече 3-4 пъти и смея да твърдя, че се мие много лесно, съхне също много бързо и нямам никакъв проблем с нея. Наистина я обожавам :)
От марката Real Techniques имам и други няколко четки, които притежавам от поне 2-3 години, и мога да твърдя, че това са едни от най- здравите четки, които съм имала някога. Не са мръднали и грам и изглеждат все едно са купени вчера, като изключим това, че самата дръжка и облицовката и е започнала на места например да се бели, или да е одраскана. 
Не съжалявам за стотинка дори, която инвестирах за четката точно от серията
Bold Metalls Colection.
 Направих подарък четка от същата серия на моя приятелка, която се занимава професионално с грим и тя също като мен е обсебена и е решила да се снабди с всичко, което е налично от марката в сайта. Наистина не знам да има момиче, което да се е оплакало от тези четки. Страхотни са!
Личи си, че я използвам постоянно :)!

Коментари

Популярни публикации