Garnier Skin Cleansing двуфазна мицеларна вода 3 в 1

Здравейте хора :))!
В последния месец успях да се докосна до много неща, които искам да пробвам от доста отдавна, но все отлагах купуването им или просто не съм ги намирала. Тествах различни неща от различни категории, които включваха продукти за коса, за нокти, за тяло и повечето неща бяха за лице и по- точно за грижата за лицето. Все продукти, от които повечето са страхотни и съм решила, че трябва да ви запозная с тях в блога ми и да ви поразкажа малко повече за тях.
Попаднах на доста интересни находки, една от които е новата или не чак толкова нова (не съм сигурна) двуфазна мицеларна вода на Garnier Skin Cleansing.
Продукт, за който имах огромното желание да тествам, защото в последно време се говореше много точно за нея. Четох в доста блогове доста противоречиви мнения, които определено бяха в двете крайности- някои буквално я боготворяха и обещаваха, че ще е любимец много време напред, но други определено ни увековечаваха, че това е продукт, който не заслужава и стотинка. Определено аз съм от първия тип блогъри, които  се пристрастиха към нея още от първото използване:).
Това е продукт, който лично за мен е нетипичната мицеларна вода, защото наистина самата течност е по-различна от обикновен такъв продукт. Говорим разбира се и за това, че тя е двуфазна,  и едната част е доста мазна, и в моментът в който се смесят двете части, консистенцията се променя и водата става доста по хидратираща на допир. Това беше и първото ми впечатление за нея и това може би ме накара да я заобичам, понеже мицеларна вода аз използвам най- често, когато свалям спирала или като цяло очния си грим. В този случай често ми се случва този тип продукти да ми пресушават кожата, и като се има в предвид, че след това минавам лицето и с измивен продукт... положението става доста"сухо". Това ме спечели в тази мицеларна вода, че определено усетих  доста по засилена грижа от към хидратация в околоочната зона и най-често я използвам там.
За лице, ако трябва да съм честна ми идва малко по-тежка за ежедневна употреба, но за сваляне на очен грим е уникална. Имаше един малък период от няколко дни , в който кожата ми беше доста суха поради дехидратиране на организма ми, и тогава беше много добър помощник на лицето ми. И все пак не казвам, че не е подходяща за кожата на лицето, просто като се има в предвид, че кожата ми е мазна, използването и допълнително я кара да лъщи. Четох, че момичета, които са с чувствителна и суха кожа им е допаднала, и намират доста позитиви в използването и.
Аз съм сигурна в едно, че това ще е продуктът, който аз ще използвам  за почистване на грима си и въобще за освежаване на кожата!
Ако ви е интересно какво представлява и се чудите дали сте от първия или втория тип хора, наистина ви приканвам да я пробвате. Ако вече сте я тествали ще се радвам да ми пишете как действа при вас, харесва ли ви или не. :)
Аз я поръчах от : http://www.enzo.bg/
 

Коментари

Популярни публикации