Revlon Cosmetics ColorBurst™ стик-червило с матиращ ефект

Здравейте!
Както споменах, през последния месец имах възможността да тествам доста неща, които търсих отдавна, исках и така нататък.
Успях да посъбера и нови червила, които като се има в предвид, че именно тях използвам през последните месеци най-много, в момента са най-актуалните продукти на тоалетката ми.
В този пост става дума за един продукт, който нашумя мисля че миналата година, и аз едва сега реших да го купя, благодарение на манията ми да "ровя в гримовете на приятелки". По този начин един ден попаднах на Revlon Cosmetics ColorBurst™ стик-червило с матиращ ефект, и когато го пробвах реших, че трябва да го имам във всички въюможни цветове, които ми харесват хах.
Това червило има супер сладка малка опаковка, наподобяваща дебело моливче :). Няма да ви лъжа, че това ме грабна първоначално. Този тип червила са  и доста известни и под наименованието chubby  lipstick.
Нюансът, който аз избрах да си поръчам е 220 Showy. Страхотен цикламен,  розов, бонбонен разкошен цвят- типичен за мен :). Благодарение на това, че съм обсебена от това червило,  ефекта му на моите устни, и това, че всичките цветове са невероятни в момента съм  в очакване на нова поръчка от 5...нови червилца :)... Какво да се прави хаха.
Но нека ви разкажа малко повече за това червило.
То се нанася много,много лесно на устните и хубавото е, че самата му форма, която както казах наподобява молив перфектно пасва на устните и разпределя всичко точно и равномерно, без да се иска кой знае какви умения. Консистенцията му е  нещо средно между матово червило и обикновен гланц, което го прави още по-лесно за нанасяне. Мирише много приятно на мента и най-любимото ми е това, че нанесено на устните дава усещането, че се уголемяват.  Не изсушава в никакъв случай, поне на моите устни, не  се събира, не лепне въобще за мен е разкошно, и това че е с матиращ ефект ме пристрастява още повече, понеже напоследък си падам повече по подобен тип продукти.
Като опаковка, освен че е сладурско е и супер удобно и практично. Капачката има хубав захват и е стабилна, което за мен е от голямо значение, защото не обичам да ми се отваря в чантата, както ми се е случвало.
Издържливостта му е много добра. Забелязах, че ако под  него нанеса молив за устни се губи матовия му ефект,  но издържливостта му се  удължава с една идея повече. Цветът  се запазва, но както казах обичам мат ефекта, който ми дава.
С нюансът, който имам успявам да направя и страхотни омбре комбинации с други различни червила. Определено този цвят предразполага към подобни експерименти, които в повечето случаи се получават страхотни!
Определено това е много летен и свеж цвят, който е типичен за топлото и предразполага да се носи без притеснение.
Просто наистина чакам с нетърпение поръчката си с останалите червила, и ако всичко е наред и са ми също толкова любими колкото това, обмислям да направя пост, в който да поговоря повече :). А червилото поръчах от тук http://www.enzo.bg/

Коментари

Популярни публикации