Най-добрият ми приятел през лято 2016 - Слънцезащитният лосион Daylong Ultra SPF 25

Изплъзна се и това лято... Лято 2016 за мен беше необичайно кратко, изпълнено с уникални моменти, хубава почивка и много, много горещи слънчеви лъчи.
Имах 15 дневна почивка, през която всеки ден се излагах почти по 8 часа под слънцето. Тъй като обожавам да хващам тен,  доста често правя тази грешка буквално да се пържа, без да балансирам сянка/слънце. Това е и причината да залагам на силна и качествена слънцезащита, която да предпазва колкото се може повече кожата ми и да има благоприятен ефект върху нея.
Тази година попаднах на продукт, който принадлежи към много уважавана марка в семейството ми. Почти всички в къщи залагат на нея, и тази година и аз не направих изключение. 
На вашето внимание днес е Слънцезащитният лосион Daylong Ultra SPF 25, или както аз обичам да го наричам "най-добрият ми летен приятел и любимец". Без значение, че лятото отмина, реших да ви го покажа, защото определено стана мой голям любимец и със сигурност другата година ще заложа отново на него.
Този лосион е подходящ както за тяло, така и за лице и за това ме спечели още повече. освен всичко друга е силно водоустойчив, което е още по-страхотното. 
Както казах обожавам марката, защото се е доказала с едни от най- добрите за слнце и е уважавана от страшно много хора.

Daylong Ultra SPF 25 е много лесен за нанасяне, което търся в тези продукти. Консистенцията се абсорбира много бързо в кожата и не е нужно да се чака куп време за да легнете, облечете и т.н. Наистина е силно водоустойчив, но не е лошо да се подновява на няколко часа особено и на лицето. Като заговорих за лице, просто ми е перфектен, ползвам си го и все още и е отразява много добре на кожата ми. Некомедогенен е, което също е повече от перфектно. Хидратира изключително много кожата ми, и остава  едно комфортно усещане след нанасяне. В ежедневието си го използвам и като основа и крем, и кожата ми се чувства много добре. Не я омазнява, не ми пари. 
Наистина нямам две мнения за този слънцезащитен лосион! Държах да напиша статия за него, за да може да стигне до повече хора, понеже лично според мен е трудно да се намери добър слънцезащитен продукт, който да става за лице, да не запушва порите, да хидратира, да бъде водоустойчив и въобще да има всичките  качества, за да се нарече любим и да му се довери човек на 100%. 
Определено ще го подновя и другата година. А ако си търсите добър слънцезащитен продукт за лице през цялата година, който да бъде икономичен и качествен, то определено ви го препоръчвам с двете си ръце!
Можете да го намерите в по-големите аптеки, както и в официалния сайт на марката : http://daylong.bg/

Коментари

Популярни публикации