Adam Levine Women парфюмна вода за жени

Здравейте хора :) !
Рядко в блога си позволявам да пиша ревюта на парфюми и да давам мнение като цяло, и не защото не обичам парфюми, напротив обожавам ги (коя жена не обича всъщност? ), а защото трудно мога да опиша ароматите... Да е червилце, кремче само, ако ми хареса мога така цветно да го опиша, но парфюмите- уви. Винаги съм се възхищавала на дамите, които така хубаво, приятно и най-вече информативно и подробно описват даден аромат. Това за мен си е цяло изкуство, наистина :).
Но дали се справям, дали не... днес съм твърде решена да ви покажа тоталния ми любимец, който също преоткрих в това красиво лято и със сигурност ще ми напомня цяла година за любимият ми сезон, а идното лято предполагам ще подновя опаковката( а може и по- скоро, кой знае хаха).

Този невероятен аромат, за който говоря е дамският парфюм на един уникален певец от групата Maroon 5 и може би някои от вас вече се досетиха, че става дума за Adam Levine Women - РАЗКОШ! 
Това е точно онзи тип аромат, който изцяло отговаря на цялата ти същност и просто си стои там някъде и чака да го откриеш, или той да те открие, както стана и при мен.
Един ден майка ми пристига вкъщи с два парфюма, с които решила да зарадва себе си и баща ми (сладури.) , при което започва да ми разказва, че именно този певец, от тази рупа, която тя обича пуснал своя линия дрехи и парфюми за жени и мъже. Ароматите са супер специфични, но днес реших както споменах да акцентирам главно на дамския. Та в момента, в който го усетих реших, че това е моят нов парфюм независимо, че съм зарината с парфюми, които трябва да изразходя. 
Пръсках си от нейния няколко дни докато пристигне моят, който поръчах от    http://www.enzo.bg/  .
Ароматът е разкошен! Чудих се кое е това, което толкова много ме привлече, нещо познато, нещо силно мое, което търся във всеки един парфюм и ако не го усетя просто не ми харесва. В последствие с мама стигнахме до извода, че това е именно сандаловото дърво. Като маниак на тема парфюми, тя може да разпознае нотките и на "най-завъртяния" аромат. 
Наистина обожавам сандаловото дърво, онази изтънчена сладост, която наистина прави парфюма много специфичен. Купувала съм си дори и мъжки парфюм, в който разбрах в последствие, че има тази уникална нотка. 
Другото, което ме спечели в Adam Levine Women  е едва разпознаваща се ванилия, но все пак обожавана от мен ванилия. Не се усеща директно, и може би минава малко повече време, когато се усеща тази нотка, но определено напомня за себе си. Усещат се леки деликатни нотки на портокал, като това зависи от самия човек, защото аз усетих първо сандаловото дърво почти никакъв цитрус, а майка ми веднага каза, че има нещо подобно. Но това е без значение, важното е, че комбинацията, която създават тези всички нотки на куп е просто умопомрачаваща!
А опаковката също е разкошна и стилна. Обичам такъв тип парфюми, които не са просто изсипани в първата произведена бутилка, а за тях е създадено нещо много по-специално :). ще ви покажа и снимки разбира се, за да видите за какво точно говоря. 

Коментари

Популярни публикации