Мнение за няколко продукта от Bell Cosmetics - Special Set

Здравейте приятели! :)
Преди по- малко от месец,  от Bell Cosmetics получих изключително сладка изненада, която се състоя от красив и удобен несесер, в който имаше няколко продукта от от марката.
Изненадата много ме зарадва, както и продуктите, които нямах търпение да тествам.
Смятам, че след известно време съм придобила цялостно мнение за нещата и днес реших в този пост да ви покажа продуктите, които получих, както и да разкажа за тях. 

Съдържанието на несесера беше следното:
- крем-червило Creamy&Shiny
- така използваната и популчрна гъбичка за нанасяне на фон дьо тен
- матиращ фон дьо тен Royal Mat Skin Camouflage Make-Up
- контур за устни Secretale Contour Control Lip Liner





Нека започна с несесера, който ми е най- големият любимец от всичко и дойде в най- удобния момент, когато си търсих нов такъв, който да е подходящ за дамската ми чанта, да е сладък и удобен. Смело мога да твърдя, че това е най-удобното нещо, което някога е било в чантата ми. Размерът е много удобен за почти всяка чанта, като изключим малките. В същото време събира наистина доста неща. В него аз държа гримове и няколко други неща нужни ми за ежедневието. Има удобно ципче. и най- хубавото е, че е много красив и стилен. Използвам си го с удоволствие, защото освен че организира нещата ми, краси супер много чантата ми и като цяло ежедневието ^_^ .



 Следващият продукт беше много интересен за мен и наистина му възлагах големи надежди, но за съжаление с него не можахме да се разберем. Става дума за контура за устни Secretalee Contour Control Lip Liner. Той наподобява механичен молив, който е с телесен цвят подобен на коректор и се очаква да предпазва от размазване всякакъв вид червила и продукти за устни. Наистина имах огромно желание да имам такъв продукт в колекцията си, но се оказа, че при всички опити да се сработя с него той се чупеше... Все пак имах един успеше момент, в който успях да го нанеса, но се оказа с толкова трудна формула, която просто не се разнасяше по никакъв начин и при малко по-силен натиск отново се чупеше... Искаше ми се да ми хареса и да си го използвам, но не знам какво се случи. Ако някой от вас има този продукт,  ще ми е много полезно ако разкаже своето мнение :). 

Крем-червилото малко раздвои мнението ми. Първия път, когато го нанесох установих, че това не е моят цвят. Не ми хареса как ми стои, по-скоро би отивал на тъмна кожа, но не и на моята. След това идва ред и на консистенцията, която е буквално като крем. Много е мека, нанася се като балсам и това на моите устни изигра лоша роля, защото много се размазваше и буквално разтичаше. Майка ми го пробва и на нея и пасна перфектно, като изключим, че не е свикнала на такъв тип по-силни нюанси :D. При нея го нямаше това разтичане, и червилото си стоеше на мястото. не знам защо при мен се получи така... За сметка на това този продукт има много хидратиращ ефект и супер, супер наситен и пигментиран ягодов цвят. Определено като за такъв тип кремообразно червило пигментираността е просто умопомрачителна.





Сигурно забелязахте, че фон дьо тенът не присъства на главната снима (въпреки това ще приложа такава, която е с не толкова добро качество), и искам да уточня, че той беше прекалено светъл за моята кожа и го подарих на сестра ми, на която и пасна. "Интервюирала" съм я подробно, относно мнението и :D, така че ще ви разкажа.:) Този продукт има, средна покривност, лесен за нанасяне и с лек аромат. Стои сравнително естествено на кожата, като се има в предвид матиращия ефект. Издържливостта му е прилична и до известна степен хидратира, но сестра ми е със суха кожа и при нея това е супер, не знам как ще се отрази на смесена и склонна към омазняване кожа.



Последното нещо, с което и ще завърша статията е гъбичката за нанасяне на фон дьо тен, която също така използвам с удоволствие както и несесера. Това е така стандартната гъба, която при взаимодействие с вода се уголемява и е перфектна за нанасяне на кремообразни продукти. Много е удобна, с нея се работи много лесно и е едно от най- любимите ми приспособления за гримиране. Почиства се лесно и е така оформена, че да бъде подходяща за различни техники в грима.


Това са всичките продукти, които получих. Някои използвам с огромно удоволствие, с други зарадвах някого, а с трети не можах да се разбера. Въпреки това оставам с  мнението, че бранда Bell Cosmetics  създава супер готини неща, и имам някои незаменими техни продукти, които са ми любими. Надявам се да съм ви била полезна и поста да ви е бил интересен. Ако някой е пробвал нещо от тези продукти, ще се радвам, ако ми остави коментар с мнение :) 

Пожелавам ви хубава седмица :*

Официалната фейсбук страница на Bell Cosmetics : https://www.facebook.com/bell.com.bg/

Коментари

Популярни публикации