Мнение за козметиката на корейската марка Erborian.

Здравейте приятели! :)
Както посочих в друг мой пост, август месец за мен беше изпълнен с изключително много и интересни продукти, които имах възможността да тествам и да придобия мнение за интересни марки. Докоснах се до страхотни неща, които трайно се запечатаха в летните ми любимци, а и като цяло в любимите ми продукти.
Едни от нещата, до които се докоснах са продуктите на  корейската марка Erborian.
Все пак е редно да ви въведа малко повече в същинската идея, която Erborian имат, и  след това да премина към моите лични впечатления, които са изцяло положителни :).

Продуктите на Erborian  са базирани на корейската наука за билколечение . Формулите на  продуктите, които марката предлага  са изготвени от лечебни билки, които:
- стимулират  микроциркулацията и придават естествен блясък на кожата.
- ускоряват клетъчното обновление и по естествен начин забавят стареенето на кожата.
- помагат на клетките да се детоксикират и правят кожата жизнена. Една от най- главните съставки в тази козметика е  корейския червен женшен, който се бере на шестата година, когато съдържа над 200 активни съставки. Erborian в момента е хит сред блогърите във Франция с моментална трансформация - "по-красиви за 5 минути с детокс ритуал и завършваща грижа BB, PPи СС крем". Идеята ми тук е и аз да ви покажа реални снимки от преди и след използване на продуктите, които аз получих, за да придобиете представа за това как наистина кожата изглежда.

Аз получих измиващата пянa-мус 3 в 1  Herbal Energy BB Cleanser и няколко мостри на BB Creme Au Ginseng, CC Cream, BB Eye Touche Parfaite и тестер вариант на ревитализираща и дълбоко почистваща маска за лице.
Интересното тук е, че като цяло това е първият ми опит с подобни продукти, на базата на BB и CC кремовете. Още, когато се запознах с брошурата подробно разбрах, че пяната, която са ми изпратили първо, че е предназначена за дълбоко почистване, второ че е подходяща за премахване на грим и трето, че има пилинг свойства, които да затворят порите и кожата да изглежда като бебешка. Бях много зарадвана от всички тези свойства на този измивен продукт, защото това са и изискванията ми към такъв тип козметика.
Признавам, че бях малко скептично настроена към това до колко тази пяна ще махне грима ми, но определено тя оправда очакванията ми на макс :). Още когато я получих нямах търпение да я тествам и точно тогава бях и гримирана. Измих лицето си с нея и очаквах, че по-голямата част от грима ми ще остане на памучното тампонче във финалното почистване. Да, ама не. Бях супер доволна, че нямаше и спомен от гримът ми, дори и от спирала, която с каквото и измивно да почистя остава малко.
На 100% е вярно, че мус-пяната почиства в дълбочина. И още по- интересното за мен беше, че тя няма ексфолиращи частици, а в същото време прави страхотен пилинг ефект на лицето. Не знам как се случи, не знам какво стана, но ми харесва супер много, и със сигурност след като свърши ще си купя нова. Кожата наистина става като бебешка и ми допада наистина много усещането за чиста кожа след използването на този продукт. Разкош! Другото, което ми прави приятно впечатление е, че е доста икономична и е нужно малко количество за да се почисти кожата, което е голям плюс. Мирише доста свежо и приятно и определено ненатрапчиво на билки. Може би най-правилният аромат, който мога да посоча е на чай, но не мога да преценя какъв :).

Кремчетата, които тествах са с много приятна текстура, нанасят се лесно, адаптират се цветово към кожата и по никакъв начин не съм забелязала някакъв страничен ефект. Единственото, което мога да посоча като недостатък и то не към качеството, а към опаковката е, че самите тестерчета не са удобни за повече от едно изпозлване. Казвам това, защото  вътре има количество за около два-три пъти използване, но след отваряне на тестера продуктът първо, че изсъхва и се променя цялото действие, и второ че е трудно да се сухранява, понеже всичко се цапа. Но като цяло нещата са страхотни.
Най-много ми допаднаха  ББ кремът с женшен и ББ кремът за околоочният контур. Страхотни продукти. Наистина всяка една жена има нужда от тях, понеже не утежняват кожата по абсолютно никакъв начин, същевременно я хидратират и дават усещането за комфорт през целия ден, без да я натоварват и запушват порите и. Обичам такъв тип продукти и се радвам, че имах възможността да тествам ББ кремовете на точно тази марка, която има супер съставки. Ефектът, който дават на кожата, ми допада наистина много, защото в ежедневието си не обичам да нося много грим и в такъв случай те ми идват на помощ, защото буквално изглаждат и замаскират изморените очи и малки недостатъци по кожата, и в същото време влияят благоприятно на лицето :).
Издържливостта им също е на отлично ниво и дори бих казала, че в течение на деня кожата изглежда все по-добре и по-нежна.
В тестер вариант получих също така и дълбоко почистваща маска, за която също така имам много добри впечатления, понеже както съм споменавала и преди обожавам дълбоко почистващите маски. 

Много ми допадна и факта, че нещата пристигнаха в много сладка торбичка, което винаги е комплимент към всеки един блогър :).
Постарах се да направя възможно най- реални снимки, на които сами да видите разликата  без и със ББ околоочен крем и ББ крем за цялото лице.

Козметиката на Erborian може да закупите от тук : http://erborian.bg/49162




Коментари

Популярни публикации