Makeup Revolution I ♥ Makeup Blushing Hearts озаряваща пудра

Здравейте приятели!
Лятото е към края си за жалост на повечето от нас предполагам. Наистина ми е много, много тъжно и се чудя по какъв начин да оползотворя всеки един момент от деня, всеки един ден да бъде изпълнен с позитивизъм и така нататък. 
От тази ми "депресия" пострада и джобът ми през месец август, но какво да се прави... За щастие, обаче почти всичко, което успях да си купя адски много ми харесва и тези неща ще останат един уникален спомен от едно уникално лято, и ще ме радват през идващите месеци. 
За това реших и да ви представя най- любимите си неща  и да ви разкажа малко повече за  тях, защото са все продукти, които заслужават да бъдат показани и купени от ценителите на козметика, а и не само!

В този пост ще ви запозная с един разкошен хайлайтър, с една още по-страхотна опаковка от Makeup Revolution - Makeup Blushing Hearts :) <3. В моментът,  в който видях тази красота реших, че като колекционер на декоративна козметика и почитател на хайлайтърите, аз трябва да притежавам точно този хайлайтър!
В    http://www.enzo.bg/    се предлагат три варианта или по-скоро нюанса на този продукт, като аз избрах "Богиня на любовта (Triple Baked Highlighter) " . Това е супер нежен хайлайтър с розов подтон, който аз нямах в колекцията и си търсих нещо подобно от доста дълго време. Отлагах много подобна покупка, тъй като съм критична към точно този тип продукти и искам да имам това, което точно искам както в случая точно такъв нюанс, точно с такава структура. 
 Като заговорихме за структурата му, тя е също толкова приятна както и цветът. Доста е фина, наподобява формулата на сенки за очи, не е типичния хайлайтър, който сме свикнали да изпозлваме, поне аз. Повечето, продукти от този тип, които имам са "по-твърди", но не това не е точното определение, може би по-едро смлени и не са толкова фини и нежни като този. Тук структурата, както казах наподобява сянка, и нанесен на кожата дава един много тънък и нежен финиш, наподобяващ сатен. Изключително красив цвят, изключително красиво стои на кожата на лицето. Приказка! Хубавото тук е, че стои еднакво красиво и на тен и на бяла кожа, което е повече от страхотно, защото ще си го нося целогодишно. Другото, което мога да добавя е лекият отново нежен аромат, който едва се усеща, но моят нюх надушва всичко :). Има добра издържливост на кожата, и нали си падам по експериментите, го тествах и като сянка на очите. Божествено! 
Стои еднакво красиво на много места по лицето- скулите, върха на носа, над веждите, в началото на очите, на клепача, въобще може да се използва навсякъде. Аз не го щадя и обичам да го нанасям в голямо количество както през деня така и вечерта, защото намирам за изключително красиво изчистеното от всякакъв тежък грим лице, подчертано единствено с  правилните продукти, като един от тях е хайлайтъра, понеже дава супер свежест на кожата и определено е по-добро решение. А за опаковката какво да кажа..... наистина няма такава красота. Тя е под формата на сърце, капачето е изрисувано супер сладко, и наподобява кутийка на някакви бонбончета. Обожавам такъв тип опаковки, защото ме предразполагат да обичам още повече продукта и да се влюбвам все повече и повече, когато го използвам и гледам тази красота :)!
 

Коментари

Популярни публикации