Любимият ми SOS продукт за моментна хидратация на кожата- Cetaphil хидратираща емулсия.

Здравейте мили хора! :)
Днешният пост реших да посветя на един незаменим продукт в козметиката ми, който не веднъж се е доказвал. Всички знаем онези периоди, които при всеки са различни, но едно и също нещо ги обединява- сухата кожа. 
По принцип моята кожа на тялото е суха целогодишно, но когато положението е що годе "нормално" успявам да се закрепя с обикновени лосиони, и хубав качествен щадящ кожата душ гел. Дойде ли моментът,  в който кожата ми стане толкова суха, че започва да се бели все едно съм изгоряла, тогава вече преминавам на хидратиращата емулсия на Cetaphil


 Това е продукт, който толкова богато хидратира кожата, че определено става като бебешка и не само, когато се нанесе и попие, а остава това усещане постоянно. Не случайно тази емулсия е подходяща за всички възрастови групи, дори и за бебенца над 3 месеца. 
Нейното предназначение е главно за облекчаване и поддържане на наистина много суха кожа, което при хора като мен е направо рай.
В момента косата, кожата на лицето и тялото ми са в окаяно състояние, но благодарение на тази емулсия поддържам тялото си и ми остава един проблем по-малко. Отдавам тази рязка промяна на прехода на сезоните, но определено който има този проблем знае колко е ужасяващо.
Кожата ми беше толкава суха, груба, белеща се, сърбяща и това всичко създава много бариери като например обезкосмяването, носенето на рокли и така нататък. Наистина много неприятен момент, но златната хидратираща емулсия е моят спасител :).
Нека започна първо от това, че помпичката е много удобна и има заключващ се механизъм, което е "лукс" при пътуване. Консистенцията е много лека, но същевременно супер хидратираща и нанасяща се лесно. Абсорбира се много бързо от кожата, и когато проблемът е по-сериозен от нормалното кожата направо поглъща емулсията. Веднага след нанасянето разликата е очевадна и се усеща промяната. Връща се чувството на комфорт, кожата спира да сърби, щипе и бели. Разкошен продукт, наистина. Продуктът няма аромат, не дразни по никакъв начин и дори може да се използва за лице и много сухи участъци по тялото.

В момента кожата ми е в много добро състояние, нежна е на допир, видимо хидратирана, защото когато е поддържана и подхранена това си личи. Най-важното е, че аз се чувствам добре, защото всеки с този проблем знае колко е неприятно и некомфортно. 


Обожавам тази хидратираща емулсия и ви я препоръчвам с двете си ръце. Най-хубавото е, че е подходяща за всички :). 
Наистина силно се надявам да съм ви била полезна, понеже знам, че този проблем е често срещан и все по-трудно е да се открие продукт, който наистина да се бори с него, а не само да хидратира и ароматизира, докато дрехите не попият. :)
Ще оставя сайта, където може да разгледате и останалите продукти на марката: http://www.cetaphil.bg/

Коментари

Популярни публикации